Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business & Earnings
 Diana Rădulescu - Artemis Legal Insolvency SPRL: „Pământul fiind rotund, îi face pe unii să creadă greşit că ei sunt centrul pământului, fapt valabil şi pe piaţa insolvenţei” 
  După 8 ani în cadrul Euro Insol, unde a fost asociat fondator, Diana Rădulescu a ales să meargă pe propriul drum şi a fondat casa de insolvenţă Artemis Legal Insolvency SPRL. Cu o vastă experienţă în reorganizarea societăţilor comerciale în calitate de coordonator de proiect în numeroase proceduri administrate pe parcursul celor 10 ani de activitate în domeniul insolvenţei, Diana Rădulescu priveşte acum la consolidarea propriului business: „Artemis Legal Insolvency va creşte ca afacere, livrând cu profesionalism şi la preţul corect pentru clienţii săi”  interviu cu Diana Rădulescu, fondator Artemis Legal Insolvency SPRL

 Cum a apărut Artemis Legal Insolvency?

 A apărut firesc, într-un moment în care şi ca profesionist, şi ca om îmi doream o nouă provocare, să iau altfel lucrurile pe cont propriu, cu o abordare conform motto-ului meu „Strategie pentru Performanţă” şi nu în ultimul rând, să-mi încerc puterile ca om de afaceri. În cei aproape 15 ani de profesie, dintre care mai mult de jumătate petrecuţi în domeniul insolvenţei, am oferit servicii specializate de avocatură, mediere, management al afacerilor, consultanţă şi reprezentare pentru societăţi şi proiecte mari, dintr-un spectru larg de activităţi şi tipologii de afaceri – de exemplu, Casa Vernescu, Rosal Group SA, Casino Palace – Queen Investments sau JW Marriott – Societatea Companiilor Hoteliere Grand, Tonelli sau Avicola Mihăileşti, Ruby Rose, Revista Spy, The Eatery Restaurant.  Nu este vorba doar despre o nouă provocare la modul idealist, ci despre un obiectiv foarte pragmatic de a face mai mult şi de a câştiga mai mult, iar aceasta, de la un anumit punct, nu se poate face decât pe cont propriu, prin implementarea strategiilor care te definesc. Aşa a venit ideea de a înfiinţa Artemis Legal Insolvency SPRL.  Cum se diferenţiază de concurenţă firma pe care ai fondat-o?

Suntem o echipă care face lucrurile bine, cu seriozitate şi cu profesionalism. Avem experienţă şi pricepere cât are orice altă firmă cu state vechi pe piaţa insolvenţei şi, din punctul meu de vedere, nu cred că piaţa se împarte între mari şi mici, ci între cei care au curaj şi cei care nu. Este adevărat că, dat fiind faptul că pământul este rotund, sunt unii care au ajuns să creadă că ei sunt centrul şi pământul se învârte în jurul lor, dar mi-am propus să dovedesc că lucrurile nu stau deloc aşa. Cred că cele mai importante bariere de intrare pe piaţă sunt lipsa experienţei, a curajului şi a simţului antreprenorial. Restul, orice poate fi surmontat!  Echipa Artemis Legal Insolvency SPRL şi-a demonstrat competenţele de administrator judiciar/lichidator prin administrarea şi finalizarea procedurilor de insolvenţă sau de lichidare voluntară a unor societăţi cu capital atât privat, cât şi de stat, acţionând în aproape toate domeniile de activitate.  Ce înseamnă echipa Artemis?

 8 profesionişti cu o experienţă care acoperă de la drept comercial,penal şi real estate la due-diligence legal / financiar, drept societar şi al afacerilor, reprezentarea în litigiile comerciale şi civile: - Av. Dr. Emil Gabriel Vuca – Practician Asociat, avocat definitiv, doctor în drept, mediator, are o vastă experienţă în drept penal. Av. Iulian Ionda-Şerbănescu – practician în insolvenţă şi avocat specializat în drept societar, comercial, bancar şi real estate. - Expert Sergiu Buzoianu – Practician în insolvenţă, economist, membru CAFR, CCF, ANEVAR; practician în insolvenţă din anul 2010, are experienţă semnificativă în identificarea cauzelor care au condus la starea de insolvenţă a debitoarelor, due-diligence legal şi financiar. - Consultant, Manager de Proiect – c.j. Robert-Nicolae Grigore este business consultant cu o bogată experienţă în drept societar şi al afacerilor. - Avocat Diana Chirilă, cu experienţă semnificativă în reprezentarea în litigiile comerciale şi civile, cu precădere în ceea ce priveşte recuperarea creanţelor, acţiuni în anulare, contestaţii, făcând parte din echipele care au lucrat în dosarele privind insolvenţa. - Expert Lucian Cocos – economist, expert contabil membru CECCAR, CAFR şi CCF. Economist Gabriela Elena Gogu – contabil cu o experienţă de peste 14 ani în domeniul contabil, economic şi al consultanţei fiscale. - Echipa se completează cu alţi specialişti, consultanţi fiscali şi auditori, departament de real estate sau colaboratori – practicieni în insolvenţă şi avocaţi.  Cum vede fondatorul unui business tânăr piaţa de insolvenţă în acest moment?

 Ca evoluţie de piaţă, cred că economia se reaşază după o perioadă de criză, iar piaţa de insolvenţă este cuprinzătoare. Zi de zi, firmele se confruntă cu situaţii care cer serviciile de legal pe care şi eu şi echipa Artemis le livrăm. În al doilea rând, şi ca o derivată a raţionamentului de mai sus, modele se schimbă, clienţii caută şi în altă parte decât la cele câteva nume care au dominat până acum piaţa, pentru că au nevoi diverse şi aşteptări tot mai mari pe care nimeni nu le poate oferi total, deci nişe sunt suficiente pe piaţă. Este loc suficient pe piaţă pentru toată lumea, pentru cine vrea să muncească, să fie serios şi să-şi ajute real clienţii, nu doar să le promită că-i ajută, aşa cum, din păcate, se practică la case mai mari. Ideea că esenţial este să facturezi este o capcană ce ascunde o jumătate de adevăr: important este să livrezi cu profesionalism. Şi mai cred că fundamentale sunt încă 3 lucruri: echipa pe care te bazezi, conexiunile pe care le ai şi cât de bine relaţionat eşti în piaţă şi cât de bine, de profesionist, vinzi.  Care sunt cele mai importante proiecte în acest moment pentru tine şi pentru firma pe care ai fondat-o?

 Confirmarea Artemis pentru insolvenţa Victoria SA, înfiinţată în baza H.G. 1200/12.11.1990, ca urmare a reorganizării Întreprinderii Chimica Victoria Bucureşti, care în urma vânzării pachetului majoritar de către Fondul Proprietatea (FPS) este deţinută în prezent de Breaco Holdings Limited - Limassol Cyprus, fiind listată pe piaţa secundară de capital RASDAQ. Activul debitoarei îl constituie actuala Fabrică de Saltele, aflată în Bd. Iuliu Maniu nr. 309-317, sector 6, situată pe o suprafaţă de teren de cca. 6 ha. Masa credală este de aproximativ 60 de milioane de lei, din care Raiffeissen Bank şi RI Eastern European Finance BV deţin o creanţă de peste 22 de milioane de lei, ANAF deţine peste 4 milioane de lei, Chipomar SA deţine peste 25 de milioane de lei. În prezent suntem în negocieri cu doi potenţiali investitori care doresc să achiziţioneze activul Victoria SA, luând în calcul chiar şi varianta de business transfer printr-un plan de reorganizare. Ofertele primite până acum de la investitori sunt undeva între 5-6 milioane de euro.  Avem în portofoliu şi alte active mari pentru care se doreşte reorganizarea activităţii, debitoarele fiind societăţi ce au ca profil construcţii, pieţe, restaurante, hoteluri sau energie verde.  Toate aceste proiecte pe care le-am menţionat consider că sunt elemente concrete pe o carte de vizită care este cuprinzătoare şi relevantă pentru cei care vor să apeleze la noi şi vor să ştie cine suntem şi ce facem. Şi chiar cu riscul de a repeta, voi spune că suntem o echipă profesionistă cu multă experienţă, care compensează faptul că are un brand la început cu ambiţia de a face lucrurile foarte bine. Suntem lângă clienţii pe care îi avem pentru că prin clienţii noştri suntem puternici ca firmă. Seriozitatea, profesionalismul, etica, echipa, toate contează! Am întâlnit oameni cu experienţă, dar egoişti, care nu construiau echipe, ci sclavi şi care nu încurajau valoarea, ci lipsa ei, pentru a nu fi puşi cumva vreodată în umbră.  Este România un mediu propice în domeniul de legal şi al consultanţei pentru femeile care vor să reuşească în afaceri?

 Cred că un efect important al evoluţiei sociale, care se răsfrânge pozitiv în reuşita femeilor în România, este că, în ultimii ani, tiparul de femeie de afaceri s-a îmbogăţit şi s-a diversificat, are nuanţe în afara şablonului vehiculat la un moment dat şi care condiţiona femeia să se poarte ca un bărbat. În România nu există discriminare, dar nu există nici eleganţă. Ideea că o femeie este egală unui bărbat îl face pe acesta din urmă să uite că, şi în condiţii de adversitate şi concurenţă de business, este dator cu eleganţă.  Cum se împacă viaţa profesională cu viaţa personală?

 Echilibrul rămâne un obiectiv şi, atât timp cât eşti în căutarea echilibrului, eşti, ca om, pe drumul cel bun. Mai departe de asta cred că este vorba despre a reuşi să ameliorezi cât mai mult disproporţia între dedicaţia pentru afacere şi viaţa personală. Din păcate, cunosc şi recunosc această disproporţie, dar, pe de altă parte, faţa bună a monedei este că am deja suficientă experienţă încât să ştiu că sacrificiile pe care le fac pentru a mă consolida ca afacere trebuie să aibă randamente în creştere, ca oricare altă investiţie. Şi întotdeauna izvorul puterii mele este dat de viaţa personală şi de dezvoltarea mea ca om, la care lucrez mereu.  Aproape 39 de ani, aproape 15 ani de carieră, o femeie împlinită şi care are o mare experienţă... Care este cea mai importantă lecţie în plan personal pe care o poţi împărtăşi cititoarelor Business Woman?

 În viaţă, ca şi-n afaceri, „nulităţile” dăunează la fel ca mulţumirea de sine! În rest, toate dificultăţile trec cu răbdare, iar în final oamenii vor căuta întotdeauna parteneri profesionişti, cu verticalitate, corecţi şi serioşi.    interviu realizat de Alexandru Răducanu 




   politica de confidentialitate   politica cookie
X