Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business Woman Career
Primul curs de Customer Experience de la A la Z
Institutul de Marketing a construit, în cei peste opt ani de existență, o comunitate online de peste 8000 de membri și fani și o comunitate de 2000 de profesioniști și absolvenți, dintre care peste 500 de absolvenți și cursanți în programele de certificare internațională CIM. Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în România, tuturor oamenilor de marketing interesați de performanță profesională la standarde internaționale prin certificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing și webinare pe teme de interes din domeniu și susține un portal dedicat de resurse, www.marketingfocus.ro.

 


 

Customer Experience (CX) devine o prioritate în strategia de business pentru companii din orice domeniu și la orice nivel. Prin experiența oferită, companiile pot câștiga, dar mai ales păstra clienți, profitabil, cu condiția să aibă cunoștințele și resursele necesare. Institutul de Marketing lanseaza primul curs de Customer Experience de la A la Z, joi, 21 februarie 2019, susținut de un practician cu experiență, Andreea Coca.

Am dezvoltat această serie de cursuri și workshop-uri pentru a face accesibile companiilor din România instrumente simple și foarte puțin utilizate, dar care pot face o mare diferență. Cei care își doresc mai mult, pot urma un program de certificare sau un program customizat de training și consultanță-explică Oana Sav, coordonator la Institutul de Marketing.

„Drumul pe care îl parcurge un client poate să fie lin sau anevoios, depinde de foarte mulți factori interni și externi. Dar cu cât este mai previzibil și pentru el și pentru noi, cu atât sunt șanse mai mari să îi putem îmbunătăți experiența. Mă bucur să lucrez într-o companie care este cu adevărat preocupată de a face mai bine, de a evolua și de a îmbunătăți modul în care livrează servicii către clienți” – explică Daniela Ioniță de la Regina Maria, unul dintre absolvenții cursurilor de Customer Experience de la Institutul de Marketing.

Experiența oferită clienților (Customer Experience) este un concept teoretizat recent în marketing și se referă la impactul cumulativ al tuturor interacțiunilor între companie și client. Această experiență include fiecare element legat de promisiunile făcute prin branding, publicitate, ambalaj, oferte, produse și servicii, dar, mai ales, modul în care sunt livrate: respectarea promisiunilor, ușurință în utilizarea serviciilor sau a produselor, încredere, promptitudine, calitatea și eficiența relațiilor cu clienții înainte și după achiziție.

 

Brandurile și companiile de succes construiesc și planifică experiențele oferite clienților pentru a încorpora și livra propunerile de valoare, în fiecare interacțiune cu compania și la fiecare punct de contact (touchpoint). Nu toate punctele de contact sunt egale ca valoare și importanță pentru client, iar ceea ce înseamnă un canal de interacțiune relevant se poate schimba semnificativ în timp. Înainte sau în timpul traseului de achiziție al unui client, pot apărea „momente de adevăr”, elemente cheie în procesul de management al experienței clienților.

 

Pentru Amazon, de pildă, cheia avantajului competitiv și diferențiatorul principal vine din arhitectura managementului experienței oferite clienților, începând de la primul click. Jeff Bezos s-a precupat ca Amazon să fie prima companie care a introdus această facilitate de comandă și a protejat-o feroce cu patente, ținându-și astfel, ani de zile, concurenții la distanță.

 

În cazul BMV, promisiunea „the ultimate driving machine” nu este doar un slogan, ci o informare și o promisiune făcută clienților în legătură cu deciziile de producție și design ale companiei. În condițiile în care Mercedez Benz a introdus în procesul de fabricație un sistem automat prin care mașina detectează distanța față de autombilul din față, BMW nu ar lua în considerare o astfel de funcționalitate decât în măsura în care aceasta ar amplifica, în loc să diminueze, calitatea experienței condusului, așa cum promite brandul. Pe de altă parte, calitatea experienței oferite clienților nu este direct proporțională cu numărul de caracteristici și funcționalități ale produsului, ci dimpotrivă.

 

Institutul de Marketing a construit, în cei peste opt ani de existență, o comunitate online de peste 8000 de membri și fani și o comunitate de 2000 de profesioniști și absolvenți, dintre care peste 500 de absolvenți și cursanți în programele de certificare internațională CIM. Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în România, tuturor oamenilor de marketing interesați de performanță profesională la standarde internaționale prin certificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing și webinare pe teme de interes din domeniu și susține un portal dedicat de resurse, www.marketingfocus.ro.

 

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare organizaţie profesională în domeniu, cu peste o sută de ani de existență, care trasează standardele profesionale de marketing şi dezvoltă permanent programele de studiu în funcție de dinamica pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor. 

 

 

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X