Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Men we like
Rebranding Transilvania Executive Education, un nou proiect Marks
Transilvania Executive Education este asociația non-profit care gestionează programul de studii EMBA 100% britanic susținut de University of Hall Business School în Cluj-Napoca. Proiectul de rebranding a plecat de la nevoia lor de a comunica, într-un mod curajos, tipul de experiență academică pe care o propun. Mai exact, noua imagine trebuie să transmită viziunea think global, act local a programului.


 

 

Brieful

Transilvania Executive Education este asociația non-profit care gestionează programul de studii EMBA 100% britanic susținut de University of Hall Business School în Cluj-Napoca. Proiectul de rebranding a plecat de la nevoia lor de a comunica, într-un mod curajos, tipul de experiență academică pe care o propun. Mai exact, noua imagine trebuie să transmită viziunea think global, act local a programului.

Provocarea

Am plecat de la percepția răspândită la noi în privința programelor academice: multă teorie și prea puțină practică, un discurs unidirecțional și prea puțină colaborare. Prin contrast, TEE nu propune o experiență academică tradițională, ci creează un mediu care favorizează dezvoltarea abilităților de leadership și încurajează mentoratul. E vorba, mai degrabă, de o comunitate care investește în dezvoltarea membrilor săi și favorizează schimbul de experiență. Ca poziționare, TEE nu e Profesorul, ci Partenerul de dialog.       

Soluția

Atât la nivel vizual, cât și la nivel de discurs, ne-am propus să recontextualizăm tradiția și prestigiul din spatele universității britanice, Hall Business School, într-o formă modernă care reflectă misiunea asociației TEE, aceea de a aplica know-how-ul internațional în situații locale.

Această misiune a fost insight-ul care a inspirat construirea logoului. Mai exact, prin decuparea literei "T" în forma derivată din conturul hărții Transilvaniei, simbolul exprimă o intersecție, fizică și conceptuală, a două entități diferite care lucrează împreună pentru a forma liderii de mâine.

“Conturul simplificat al Transilvaniei în care este integrat acronimul devine o ștampilă a calității academice. Forța și valoarea brandului este subliniată și prin alegerea cromatică îndrăzneață. Fontul rotunjit al acronimului este modern, prietenos și jucăuș, iar cel ales pentru varianta integrală a numelui conține serife subtile, reinterpretate tot în cheie modernă. Din nou, e vorba de un mix între tradiția instituției care susține cursurile și orientarea sa către viitor.” Sabina Stănciucu, Senior Copywriter Marks.     

Ne-am propus ca identitatea vizuală și vocea brandului să scoată în evidență valorile TEE. De aceea, discursul este autentic, pragmatic, intuitiv, transparent și demn de încredere. Pilonii pe care se bazează personalitatea brandului sunt: growth (through future-oriented thinking), broadening horizons (through connected thinking), community (that nurtures responsibile leadership).

“Mai concret, poziționăm TEE ca o comunitate fondată pe networking, colaborare și schimb constructiv de idei între studenți, profesori și profesioniști din companii multinaționale. În acest mod, instituția, prin programul academic, inspiră liderii de mâine. “ Mia Munteanu, Client Service Director Marks.

“Ne-am bucurat să-i avem pe cei de la Marks alături de noi în această călătorie.

Cu ajutorul lor, ne-am redescoperit identitatea și suntem acum pregătiți să comunicăm mai bine ceea ce Transilvania Executive Education reprezintă, o comunitate pentru oamenii de business care investesc în educație.” Bianca Opriș, Manager Operațiuni TEE. 


 

TEE este programul care le deschide profesioniștilor posibilitățile mediului internațional de business, prin dezvoltarea gândirii critice și prin înțelegerea în profunzime a ritmului alert în care se schimbă economia globală.

 

Echipa Marks:

 

Dan Hagiu, Creative Director

Sabina Stănciucu, Copywriter

Irina Radu, Copywriter

Bogdan Boiangiu, Art Director

Bogdan Apalaghiei, Art Director

Maria Ștefăniță, Art Director

Mia Munteanu, Client Service Director

 

 

Echipa TEE:

 

Andrew Taylor - Director program EMBA, Cluj

Euxenia Capata - Manager proiecte TEE

Bianca Opriș - Manager Operatiuni TEE

 

 



C
Cristina Mihai
2019-01-03 05:58:19
Dragă redacție, vă felicit pentru această revistă de clasă. Aș dori totuși să vă fac o rugăminte foarte importantă, de suflet și anume: să vă rog să folosiți limba română și să renunțați la cuvintele din engleză, care nu sunt necesare. De ce trebuie să folosiți la diferitele secţiuni, titluri în engleză? Limba română are cuvinte suficiente și este foarte bogată, așa că se pot găsi soluţii. Dacă vă este de folos micul meu ajutor, m-aș bucura foarte mult și aș fi gata să contribui la retușarea lingvistică. Vă mulțumesc, Cristina Mihai
mai multe
sus
parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X