Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business & Earnings
Trei companii salvate de comunicate de presa
Criza a devenit pentru o companie o stare cotidiana, mai ales ca exista jurnalisti sau persoane de la concurenta care astepta orice informatie pentru a denigra o companie. Desigur, exita pur si simplu si situatii reale care pot aparea si care pateaza imaginea unei companii. Unele crize pot fi previzibile, altele nu pot fi nici macar banuite si nici anticipate.

O sursa de informatii si idei practice, de la Afaceri si Leadership la feminin !

 

Comunicarea este cheia in timpul crizei, pentru a putea atenua si impiedica reactiile negative ale publicului, dar poate aduce si o reputatie mai buna companiei. Companiile trebuie urgent sa genereze comunicate de presa pentru a transmite detalii despre eveniment, modul si masurile cu care se rezolva problema, deoarece o criza eficient si rapid gestionata poate chiar ajunge sa sporeasca popularitatea si increderea clientilor. Iata trei exemple ale unor companii care au fost salvate de comunicatele de presa:

 

1. Danone

 

In anul 2007 compania Danone a fost pe primele pagini ale ziarelor de stiri, confruntandu-se astfel cu o criza de imagine. Stirea spunea ca unele iaurturi Danone contineau dioxina in cantitati nepermise. Din cauza unei alerte de la nivelul Uniunii Europene au fost retrase de pe piata aproximativ 700 kg de iaurt Danone care era suspectat ca este infestat cu aceasta dioxina.

 

Cu toate ca analizele ulterioare au dovedit faptul ca procentul de acea substanta era mult sub limita admisa de lege, la momentul respectiv compania a intrat intr-o criza de imagine, deoarece lumea incepuse sa nu mai aiba incredere in marca Danone. Compania Danone a sustinut de urgenta o conferinta de presa si a dat si comunicate de presa online si offline prin care a comunicat rezultatele pentru a linisti populatia.

 

2. Kaufland

 

In vara anului 2017 magazinul Kaufland din Odorheiul Secuiesc s-a aflat in atentia presei intr-un mod negativ. Un reprezentant comercial se pare ca nu ar fi vrut sa serveasca cu mici un cumparator pe motiv ca era roman. Acest eveniment a fost atat de mediatizat negativ si a adus nemultumiri in randul clientilor pentru compania Kaufland si presupuneri cum ca fac discriminari etnice. Kaufland s-a simtit datoare cu un comunicat de presa si si-a exprimat public regretul pentru atitudinea angajatei din acel magazin.

 

Totodata au sustinut faptul ca ei detin o serie de principii ce pun pe primul loc respectul fata de clientii, dar si amabilitatea. Au mai spus si faptul ca vor lua masuri pentru a preveni astfel de situatii, inclusiv sa introduca cursuri de limba romana. Imaginea companiei Kaufland a fost astfel salvata de la un posibil dezastru prin acel comunicat de presa. Prin exprimarea grijii fata de cumparatori si prin faptul ca ei nu au incurajat niciodata un astfel de comportament.

 

3. Pepsi

 

O stire mai veche din anul 1993 a avut in vedere zvonuri false referitoare la compania Pepsi. La vremea respectiva a circulat zvonul cum ca un ac de seringa a fost gasit intr-o cutie de pepsi dietetic in Washington.

 

In urmatoarea saptamana au mai aparut cam 50 de reclamatii asemanatoare. Compania PepsiCo a reactionat imediat si a iesiti  public pentru a se apara de acuzatiile aduse. A realizat chiar si filmulete prin care arata oamenilor procesul de imbuteliere a sucului. CEO-ul Pepsico de la vremea respectiva a avut de partea lui si suportul administratiei alimentelor atunci cand a aparut si pe posturile de televiziune.

 

O astfel de reactie rapida prin comunicate de presa si nu numai a facut ca zvonul sa dispara in doua saptamani, iar persoanele care au adus false acuzatii au fost arestate.

 

Continua sa citesti mai maulte pe Afaceri si Leadership la feminin!


parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X