Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Lifestyle
Studiu Mastercard: București, pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare
Într-o lume în care naționalismul se află pe un trend ascendent, turismul internațional capătă o importanță sporită: depășește barierele culturale, ne lărgește orizonturile și reușește să aibă un impact economic resimțit puternic în rândul tuturor orașelor de pe glob.

 

Anul acesta, București se află pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2018, studiu care, în decursul ultimului deceniu a oferit o analiză importantă despre turismul urban și despre comportamentul turiștilor. București s-a aflat în top și anul trecut, când a fost orașul european cu cea mai mare creștere a numărului de turiști, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2017.

 

„Ne bucură și suntem mândri că București se află în topul destinațiilor europene cu cel mai mare potențial de dezvoltare, după ce, anul trecut, a fost orașul european cu cea mai mare creștere a numărului de turiști. Pe de altă parte, nu ne miră, în condițiile în care noi credem că București reușește să răspundă cu succes exigențelor pe care le au turiștii din toată lumea, devansând astfel orașe cu tradiție în circuitul turistic”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România.

 

Potențialul de dezvoltare înregistrat de București în 2018, potrivit Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane, este de 10,7%. Datele Mastercard mai arată că București numără aproximativ 1,3 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, durata medie de ședere a turiștilor este de 1,6 zile, în timp ce valoarea medie cheltuită pe zi se ridică la 210 dolari.

 

Locul secund în clasament îi revine Lisabonei, cu un potențial de creștere în 2018 de 10,6%. Lisabona numără 4,9 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, durata medie pe care o petrece un turist în Lisabona este de 2,6 zile, în timp ce cheltuielile zilnice se ridică la o medie de 163 de dolari.

 

Cel de-al treilea loc în topul orașelor europene cu cel mai mare potențial de dezvoltare este ocupat de Santa Cruz De La Palma, cu 9,3%. Santa Cruz De La Palma numără 5 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, turiștii petrec, în medie, în oraș 8,1 zile, iar cheltuielile zilnice se ridică la o medie de 210 dolari.

 

Top 10 orașe din Europa cu cel mai mare potential de dezvoltare

 

Potențial de creștere în 2018

Turiști care au apelat la servicii de cazare în 2017

Durata medie de ședere în 2017

Valoarea medie a cheltuielilor pe zi în 2017 (USD)

București

10,7%

1,3 milioane

1,6 nopți

$210

Lisabona

10,6%

4,9 milioane

2,6 nopți

$163

Santa Cruz De La Palma

9,3%

5 milioane

8,1 nopți

$210

Moscova

8,8%

2,3 milioane

3,2 nopți

$126

Varșovia

8,5%

1,4 milioane

1,9 nopți

$261

Hamburg

8,5%

1,5 milioane

2,2 nopți

$232

Tel Aviv

8,4%

1,7 milioane

8,2 nopți

$142

Copenhaga

7,8%

1,8 milioane

3,5 nopți

$256

Amsterdam

7,5%

7,2 milioane

2,2 nopți

$242

Berlin

7,4%

5,1 milioane

2,7 nopți

$232

 

Indexul Global Mastercard de Destinații Urbane, care s-a extins anul acesta și include 162 de orașe, nu reprezintă doar un top al destinațiilor urbane la nivel global, ci, pe baza unei analize amănunțite a volumului de turiști și a cheltuielilor înregistrate în anul 2017, oferă, de asemenea, previziuni de creștere pentru anul 2018 și, în premieră, o viziune de ansamblu asupra duratei medii de ședere și a sumei cheltuite pe zi.

 

Bangkok, cel mai vizitat oraș de pe glob

 

În ceea ce privește topul celor mai vizitate orașe pe plan global, Bangkok se află pe primul loc în acest clasament, urmat de Londra și Paris. Următoarele cele mai vizitate orașe din întreaga lume sunt Dubai, Singapore, New York, Kuala Lumpur, Tokyo, Istanbul și Seul. Potrivit studiului Mastercard, orașele din acest top demonstrează încă o dată importanța unei infrastucturi bine puse la punct, a unei puternice culturi locale, dar și a atracțiilor turistice și de business.

 

Cu aproximativ 20 de milioane de vizitatori, Bangkok rămâne fruntaș în clasamentul acestui an și este puțin probabil să fie depășit, având în vedere creșterea puternică de 9,6% estimată pentru 2018. Vizitatorii tind să stea în Bangkok 4,7 nopți și să cheltuiască în medie 173 de dolari pe zi.

 

Indiferent de motivul pentru care oamenii aleg să călătorească, fie în interes de afaceri sau pentru relaxare, Mastercard colaborează cu un spectru larg de parteneri, inclusiv companii de turism, planificatori urbani, bănci și comercianți pentru:

a identifica și a aborda provocările urbane prin soluții scalabile în incluziunea digitală și dezvoltarea economică; Mastercard a lansat recent City Possible, o platformă globală destinată orașelor, instituțiilor de cercetare și organizațiilor din sectorul privat prin intermediul căreia provocările comune sunt abordate prin colaborare;

a simplifica accesul la serviciile urbane esențiale, cum ar fi transportul public: în peste 100 de orașe, vizitatorii și localnicii pot folosi cardul contactless Mastercard pe care îl dețin deja pentru a avea acces în trenuri și autobuze;

a ajuta oamenii să călătorească în siguranță, oferind servicii de planificare, facilități și conectivitate fără probleme la destinație, dar și acceptare în milioane de locații din întreaga lume;

a crea experiențe unice în domeniul culinar, divertisment și cumpărături în 42 de orașe Priceless din întreaga lume.

 

# # #

 

Despre Indexul Global de Destinații Urbane

Indexul Global Mastercard de Destinații Urbane ierarhizează orașele în funcție de numărul total al turiștilor care apelează la servicii de cazare și al chetuielilor transfrontaliere realizate de aceiași turiști în cursul anului 2017, oferind totodată previziuni cu privire la pontențialul de creștere al numărului de turiști care apelează la servicii de cazare pentru anul 2018.

 

Indexul nu se bazează pe volumele sau informațiile de tranzacționare ale Mastercard. Prognozele se bazează pe media ponderată a prognozei turismului la nivel național și a datelor lunare efective la nivelul orașului pentru 2018, disponibile pană în ultima lună înainte de lansare.

 

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X