Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Loja de Business
Despre roboți, balauri, soluții, biți și oameni,…de(spre) vânzări
V-am mai povestit care a fost motivul pentru care am ales să profesez in domeniul vânzărilor, nu?

 

Pe scurt, pentru că îmi place interacțiunea cu oamenii din diverse industrii  iar profesia de vânzător îmi  facilitează accesul la o paletă foarte vastă.

 

In domeniul IT, domeniu care a revolutionat lumea în ultimii patruzeci de ani, și aici nu mă refer doar la companiile din domeniul IT&C care dezvoltă varii soluții hardware sau software ci și la BIT’ul fiecărei companii, acel department de IT, inima electronică fără de care o fabrică, un hotel, o bancă, un club, un spital, un restaurant, sau cel mai complex lanț global de retail nu ar putea funcționa, ei bine, domeniul acesta pentru mine este foarte ofertant și îmi satisface de mai bine de douăzeci de ani nevoia continuă de cunoaștere.

Curiozitatea, această felina a creierului uman ce toarce in liniste și care, daca nu este hranită constant se poate transforma în balaur, balaur ce inspiră vise și neuroni și expiră frustrări si nemulțumire, cred că este sau ar trebui să fie o caracteristică de bază a persoanelor de vânzări.

Dacă m-aș ocupa de recrutări/resurse umane, cred că așa aș începe un interviu: tu, doamnă/domnule X, când ai fost ultima dată curioasă/curios și pe ce căi te-a purtat acea curiozitate? Iar apoi?

Fiecare dintre noi, zilnic, fie că ne dorim asta conștient sau nu, suntem în situații de alegere, de achiziție iar asta ne facilitează interacțiunea cu persoane din diverse categorii, fizice sau virtuale, ce au ales o profesie in domeniul vânzărilor, de la vânzătorul de covrigi, consultantul pentru procese de business complexe dintr-o companie, vânzătorul de masini sau cel de cărți,  pana la robotul ce vinde bilete de metrou sau tonomatul de cafea. Cât de departe suntem de robotizare și in domeniul vânzărilor? Putem exclude factorul uman si interacțiunea interpersonală dintr-un process de vânzare?

Voi ce ați vândut prima dată? Dar ultima dată?

Eu, spre exemplu, prima dată am vândut emoție, iar cumpăratorii au fost părinții mei.

Există vreo diferența între a vinde si a oferi? Cred că da, însă nu în sensul commercial-tranzacțional în care termenul de a oferi este perceput cu notă de gratuitate ci în sensul că a oferi este tocmai cheia ce deschide o usă înspre o vânzare de success, iar termenul în sine, din punctul meu de vedere, se referă la timpul investit în interacțiunea umano-interpesonală , la comunicare,  iar imaginea vizuală ce întregeste ideea de ofertă ce imi apare acum in minte este una din renumitul film SF, Avatar, unde, formula de salut era “I see you”, adică, I see into you, te simt, iar lucrul acesta dincolo de cuvinte înseamna tocmai conectarea si emoția de care avem nevoie ca ființe sociale.

Sophia, robotul umanoid dezvoltat de către compania Hanson Robotics poate simula cu mare succes emoții in baza prelucrării gesturilor si expresiilor faciale umane, dar este indeajuns?

Cand cumpărati, care sunt nevoile voastre, dincolo de produsul in sine? Cât contează inteligenta artificială sau emoțională? Putem avea de la un robot asteptări de inteligență emoțională?

Opinia  mea este că trăim momente tehnologice unice, de joit-venture de inteligență, de coroborare, unde, robotii pot susține mai facil si mai eficient inteligența analitică, iar oamenii inteligența emoțională.

 

Până data viitoare, vă doresc mai multa interactiune umana!

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X