Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Fashion & Beauty
La 2 ani de la înființare, rețeaua magazinelor de brand Gerovital însumează 16 unități naționale
Farmec este primul producător local de cosmetice care dispune de o rețea proprie de magazine de brand



 

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță că rețeaua celor 16 magazine de brand Gerovital a înregistrat o cifră de afaceri de peste 13 milioane de lei (2.8 milioane Euro), în doar 2 ani de la înființare. De la începutul anului 2018, au avut loc 3 inaugurări naționale, rețeaua de magazine Gerovital ajungând astfel la 16 unități, de la deschiderea primului magazin din România, în septembrie 2016.

“Este un adevărat motiv de mândrie să fim primul producător român de cosmetice cu propria rețea de magazine de brand. Și mai mult ne bucură evoluția acestei rețele și feedback-ul  pozitiv pe care îl primim constant de la consumatorii noștri. În septembrie 2016, am deschis la București primul magazin Gerovital din țară, iar rezultatele foarte bune obținute în urma inaugurării ne-au determinat să investim constant în extinderea acestei rețele, transformând-o într-o direcție strategică prioritară pentru dezvoltarea business-ului Farmec. De la începutul acestui an, am inaugurat alte 3 magazine Gerovital în Oradea, Cluj-Napoca și Constanța și am trecut deja la extinderea reţelei în capitală. Planificăm și lucrăm deja la alte inaugurări, vizând doar centrele care corespund standardelor și conceptului de magazin Gerovital - “Doctor în frumuseţe”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Pe lângă deschiderea a 3 magazine noi în 2018 la Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, producătorul clujean a extins și spațiul Gerovital din Veranda Mall București. Magazinul a fost relocat la parterul centrului comercial, lângă intrarea principală, și are o suprafață mai mare, de peste 50 m2.

Valoarea medie a coșului de cumpărături este de peste 70 de lei, în creștere cu 40% față de primul an de la înființarea rețelei magazinelor de brand Gerovital. Traficul de clienți se menține, de asemenea, pe un trend pozitiv. În ultimul an, de exemplu, numărul lunar de vizitatori a fost de 12.000 persoane.  

În cadrul magazinelor Gerovital se regăsesc toate produsele din portofoliul brandurilor Gerovital și Aslavital. Printre cele mai solicitate game din acest an se numără Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Tratament Expert, dar și cele mai recente linii Gerovital Beauty și Gerovital Luxury. Acestea din urmă sunt disponibile exclusiv în cadrul magazinelor de brand Gerovital și în magazinul online www.farmec.ro.

Produsele Aslavital, un brand unic pe piața locală, disponibil în toate centrele Gerovital, sunt dezvoltate pe baza argilei pure, 100% românească, de proveniență din Munții Pădurea Craiului.

Magazinele Gerovital au o acoperire națională, fiind prezente în 12 orașe din țară. În București, există în prezent 3 magazine Gerovital, în incinta Park Lake, Veranda Mall și Afi Palace Cotroceni. În Cluj-Napoca, se regăsesc 2 magazine Gerovital – în cadrul Platinia Shopping Center și Iulius Mall.  Alte centre Gerovital sunt localizate în incinta Centrului Comercial VIVO și City Park Mall din Constanța, în cadrul Shopping City din Galați, în Electroputere Parc din Craiova, în Iulius Mall Iași, în Lotus Center Oradea, în centrul comercial Shopping City Piatra Neamț și Shopping City Râmnicu Vâlcea, în Iulius Mall Suceava, Iulius Mall Timișoara, cât și în centrul comercial Afi Ploiești.

Primul magazin Gerovital din țară a fost inaugurat în septembrie 2016, la București, cu ocazia deschiderii centrului comercial Park Lake.

 

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

 

Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

 

În august 2018, reţeaua celor 24 magazine de brand (Farmec și Gerovital) deţinute de Farmec se întinde în 16 orașe și cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 16 magazine Gerovital care se găsesc în București (3 magazine),  Cluj-Napoca (2 magazine), Constanța  (2 magazine), Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea şi Oradea.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

Instagram: www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/

 

 

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X