Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business & Earnings
Noi programe de transformare profesională pentru practicienii de marketing din România
Miercuri, 19 septembrie Institutul de Marketing organizează la Bucureşti la Mansarda Simbio din strada Negustori 26 prima seară deschisă din această toamnă în care lansează trei programe avansate complexe recunoscute internaţional: Digital Diploma in Profesional Marketing, noua structură a Diploma Chartered PostGraduate şi programul de Marketing Leadership¸dedicat celor care conduc echipe de marketing puternice şi seniorilor în marketing care vor să îşi crească contribuţia la creşterea organizaţiilor în care lucrează.

 

 

În  domeniul marketingului, programele de training acreditat au devenit una dintre opţiunile preferate de angajatori, care au garanţia că oamenii pe care îi angajează au trecut nu doar printr-un program structurat de pregătire, ci şi prin examene evaluate internaţional. Chartered Institute of Marketing  (CIM) este cea mai mare organizaţie  profesională în domeniu, cu peste o sută de ani de existență care  trasează standardele profesionale în domeniu şi dezvoltă permanent programele de studiu în funcție de dinamica  pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor.

 

 

Pentru prima dată, evenimentul este organizat chiar de doi cursanţi, care între timp au devenit şi traineri colaboratori: GEANINA GHICULESCU, Head of Retail Marketing la METRO Cash & Carry, absolvent Strategic Marketing şi Mastering Metrics şi ANDREEA COCA, Media & Digital Practice Lead, Kantar.

 

“Într-o perioadă de  “back to school , back to reality, back to long term professional goals” vrem să venim în întâmpinarea celor care îşi doresc de multă vreme un program de training, dar nu au reuşit să îl înceapă.  
Colegii noştri sunt  pregătiţi cu suport, explicaţii şi recomandări pentru a le netezi şi a le scurta calea celor care îşi doresc să se perfecţioneze sau să obţină recunoaştere în domeniu, la standarde  internaţionale dar nu au îndrăznit sau reuşit să facă primul pas. Pentru unii este greu să găsească timp, pe alţii îi sperie pedanteria britanică, procedurile  sau examenele. Vom fi acolo toţi cu sprijin, cu  explicaţii şi sfaturi care le pot scuti celor interesaţi ore preţioase de studiu. 
Dar, mai ales, cu exemplul personal care dovedeşte că tot ce se studiază se poate aplica direct şi  în compania în care lucrează. În plus,  cu ajutorul weekenduirlor intensive şi workshop-urile într-un interval de concentrare şi efort se pot îmbina  până la urmă studiul cu viaţa de familie.
O certificare în marketing înseamnă resurse şi informaţii noi din cele mai autorizate surse, dar şi efort într-un program riguros în care nu oricine promovează. 
Evenimentul de pe 19 septembrie este o ocazie de a-i ajuta pe profesioniştii români să reuşească şi să treacă examenele. Institutul de Marketing  a creat în România o comunitate vie şi în creştere de profesionişti ambiţioşi care se ajută acum între ei, colaborează şi fac schimb de experienţă. ”
– 
spune Oana Sav – Center Manager  

Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în Romania tuturor oamenilor de marketing interesați de performanță profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing, dar și webinare pe teme de interes din domeniu și susține, din acest motiv și un portal dedicat de resurse, www.marketingfocus.ro.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare asociație a marketerilor din Europa, cu peste o sută de ani de existență. CIM trasează standardele profesionale în domeniu, dezvoltând și actualizând permanent programele de studiu în funcție de dinamica  pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor.

 



R
Raymond Gardner
2018-10-20 07:23:17
G
Glen Hilyard
2018-10-01 18:14:40
mai multe
sus
parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X