Doar 27 de ani aveau Raluca și Răzvan
Ștefănescu în 2012, atunci când au lansat Cupio, brandul de cosmetice
profesionale 100% românesc. Investiția inițială, de până în 10.000 de euro, s-a
dovedit a fi una câștigătoare pentru cei doi tineri antreprenori din Timișoara,
de vreme ce primul an a fost încheiat cu 7 angajați, 3 magazine Cupio și o
cifră de afaceri de 120.000 de euro. Oamenii de afaceri din vestul țării au
intuit potențialul e-commerce-ului și dezvoltarea pe care urma să o aibă și de
aceea au acordat importanță maximă momentului în care au pus bazele magazinului
online. „Relația cu furnizorii a fost unul dintre cele mai dificile lucruri cu
care ne-am confruntat la început, voiam să găsim producători care să ne livreze
produse de calitate”, își amintește Răzvan Ștefănescu, unul dintre fondatori.
„Tot succesul pe care îl avem astăzi a presupus muncă, implicare și sacrificii,
inclusiv în viața personală, pentru că am pierdut șirul zilelor în care am stat
până târziu la birou”, declară Raluca Ștefănescu. „Am avut însă un scop clar și
un vis la care punem umărul zi de zi: să fim un brand internațional și să
demonstrăm că și în România se poate face un business de succes”, continuă cei
doi antreprenori.
Astăzi, pe www.cupio.ro,
sunt comercializate peste 10.000 de articole și 8 branduri proprii. Cunoscut
inițial pentru gama de produse pentru unghii, Cupio a vrut să răspundă cât mai
multor exigențe în materie de frumusețe ale clienților săi, iar acum aceștia au
la dispoziție și produse de make-up, îngrijire personală și dotări
saloane.
Nu
mai puțin de 80 de angajați sunt parte din povestea Cupio, numărul de magazine
fizice a fost extins la 10 în 5 orașe din țară, iar cifra de afaceri de anul
trecut a fost de 6,5 milioane de euro.
Planurile Ralucăi și ale lui Răzvan
Ștefănescu sunt la fel de îndrăznețe: în 2019 vor mai deschide noi magazine și
se vor concentra tot mai mult pe dezvoltarea internațională a brandului.
Despre Cupio:
Cupio este o companie 100% românească,
fondată în 2012 de Raluca și Răzvan Ștefănescu, doi tineri antreprenori din
Timișoara. Încă de la început Cupio a comercializat produse cosmetice
profesionale, destinate atât saloanelor de înfrumusețare, cât și consumatorilor
finali. Pe parcursul anilor, Cupio s-a dezvoltat continuu, prin diversificarea
gamei de produse și a serviciilor oferite clienților.
În prezent, Cupio are în portofoliu 8
branduri proprii, peste 10.000 de produse, comercializate atât online, pe www.cupio.ro, cât și offline, în cele 10
magazine disponibile în 5 orașe din țară.
Misiunea Cupio este aceea de a oferi în
permanență cele mai noi și calitative produse cosmetice profesionale, tehnici
și educație în domeniu, astfel încât să devină brandul cel mai dorit și căutat
de către profesioniștii în domeniu.