Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Men we like
România-Italia, frăția inimilor frânte la Cupa Mondială din acest an
Românii și italienii împărtășesc multe lucruri – de la originea și rădăcinile comune, la pasiunea pentru dragoste, mâncare bună, femei frumoase, politică și, desigur, fotbal. Familia, prieteniile, alianțele lor gravitează în jurul acestei religii sociale și nu există suferință mai adâncă decât atunci când echipa preferată rămâne în urmă.


Totuşi, această pasiune a recompensat cele două nații în mod inegal. Decenii la rând, Italia a fost favorita Campionatului Mondial, adjudecându-şi Cupa de patru ori. România, pe de altă parte, a fost în ultimii 20 de ani cel mai grozav căpitan de pe bară, ratând cinci campionate mondiale. Totul s-a schimbat însă pe neaşteptate în 2018, când italienii au ratat calificarea la Campionatul Mondial pentru prima dată în 60 de ani. 

Samsung România, cel mai activ brand social din România, a realizat că numai fraţii români vor putea înţelege amploarea tragediei prin care trece Italia. A decis, astfel, să înceapă un schimb de experiențe printr-o conversație digitală.

Pass the Heartbreak a fost un show online derulat pe pagina de Facebook a Samsung România, prin care un suporter român cu experienţă i-a ajutat pe italieni să facă faţă absenţei de la Cupa Mondială, oferindu-le sfaturi sincere. Produsele Samsung au făcut parte din soluţia lui. Şi, pentru mai multă interactivitate, gazda a invitat utilizatorii să contribuie cu propriile lor sfaturi pentru italieni.

Astfel, pe Facebook s-au adunat foarte multe comentarii - unele din partea celor mai neaşteptaţi consilieri, printre care fotbalistul Ciprian Marica. Inima fostului titular în naționala tricoloră s-a frânt de trei ori la rând, la rundele de calificare pentru Cupa Mondială încheiate fără succes (2006, 2010 și 2014).

„Scopul campaniei Pass the Heartbreak a fost să îi aducem pe români și italieni mai aproape, prin intermediul tehnologiei. Pentru a reuși, am îmbinat spiritul latin al suporterilor de fotbal şi produsele noastre de ultimă generație, cu caracteristici universale (Samsung S9, QLED TV, Samsung Refrigerator, Samsung Powerbot). Acest mix a funcționat și, în acest an, românii sunt marii câștigători la Campionatul Mondial de Sfaturi”, spune Ioana Mârzac-Sigarteu, Manager Corporate Communication la Samsung România.

„Toate brandurile vor să strălucească la Cupa Mondială, pentru a atrage atenția iubitorilor de fotbal. Dar cu o astfel de aglomerare, nu este ușor să câştigi puncte la vizibilitate. Soluția noastră a fost o inovație de format, un show în care social media își demonstrează puterea unificatoare”, spune Ioana Zamfir, Director de Creație la Centrade Cheil.

La finalul celor patru săptămâni agonizante de Campionat, românii și italienii au devenit frați de inimi frânte. Pentru că dezamăgirea trece mai ușor atunci când nu te simți singur.

Pass the Heartbreak video

 

DESPRE CENTRADE | CHEIL

Pe deplin integrată în rețeaua Cheil Worldwide - „The Network Built for Now”, agenția Centrade | Cheil se aliniază la angajamentul global de a se transforma într-o companie ce oferă soluții integrate digitale și creative bazate pe data. Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din România și hub regional pentru sud-estul Europei, coordonând în total 11 piețe. Are sediul central în București și birouri locale în Belgrad, Zagreb și Budapesta. Misiunea sa este să construiască business-ul și reputația clienților prin idei de comunicare puternice și inspirate, ce aduc valoare clienților, comunității și angajaților.

           

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X