Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business & Earnings
Cum iau liderii de succes din România deciziile strategice
Trei sferturi dintre companiile din România fac cercetări de piață.

Cercetările de piață sunt instrumente care oferă viziune de ansamblu a industriei pentru 66% dintre liderii companiilor din România.

Creșterea medie a cifrei de afaceri este de 29% în urma realizării studiilor de piață.

Liderii de business din România își asigură succesul prin decizii strategice, fundamentate pe cunoașterea temeinică a industriei în care activează. Cum reușesc acest lucru? Studiile de piață, susțin liderii a trei sferturi din companiile din România, îi ajută să găsească răspunsurile întrebărilor pe care le au despre clienți și mediul competițional, conform unui studiu recent publicat de compania de cercetare MKOR Consulting.

Cei 252 reprezentanți ai unor companii din România care au luat parte la studiu fac parte din toate nivelurile de management, de la antreprenori și top manageri, până la middle manageri. Cu alte cuvinte, persoane cu putere de decizie în companiile lor.

Deciziile strategice se iau în urma realizării unui studiu de piață

Două treimi dintre companiile care fac cercetări de piață vor să înțeleagă în ansamblu piața și schimbările petrecute în mediul de business în care activează. Iar 53% dintre reprezentanții companiilor care fac studii de piață consideră că acestea sunt instrumente puternice care îi ajută să ia decizii strategice, informate.

Un sfert dintre companii apelează la cercetările de piață pentru a măsura și valida acțiuni pe care deja le-au întreprins, în timp ce alte 26% realizează studii de piață fie pentru a completa anumite documentații, fie pentru că sunt cerute de biroul central al companiei-mamă.

Alte 45% dintre companiile care fac studii de piață se informează despre competitorii lor.

Studiul de piață are un impact pozitiv, consideră liderii de business

Majoritatea (91%) dintre cei care realizează cercetări de piață consideră că acestea au un impact pozitiv asupra businessului lor.

Deciziile informate luate pe baza studiilor bine fundamentate le aduc o creștere medie a cifrei de afaceri de 29%.

44% din companii apelează la agenții de cercetare de piață

Aproape jumătate (44%) dintre companiile din România apelează la agenții de cercetare de piață pentru a maximiza rezultatele obținute, beneficiind de know-how-ul, expertiza și experiența profesioniștilor.

Cercetările de piață sunt instrumente care oferă viziune de ansamblu a pieței și contribuie la fundamentarea deciziilor strategice în companiile românești.

Studiul „Strategic Decision Making” a fost realizat de MKOR Consulting în martie 2018, pe un eșantion de 252 de companii din România. Respondenții sunt exclusiv persoane aflate în funcții de conducere în companii: middle și top manageri, precum și antreprenori.

***

MKOR Consulting (https://mkor.ro) este o agenție de cercetare de piață inovativă, care combină experiența practică în afaceri, know-how-ul la nivel MBA și expertiza de top pentru a oferi o înțelegere aprofundată a mediului de business. În activitatea sa, MKOR Consulting acoperă toate tipurile de cercetare și oferă o flexibilitate crescută clienților săi, cu scopul înțelegerii și livrării celor mai detaliate perspective asupra pieței.

MKOR Consulting dezvoltă o serie de proiecte de cercetare proprii, pe care vă invităm să le parcurgeți în mod gratuit pe site-ul agenției: https://mkor.ro/studii-piata-proprii/.

MKOR Consulting este fondat de către Corina Cimpoca, un profesionist cu peste 12 ani de experienţă în marketing şi cercetare de piaţă. Corina are titlul de MBA, obținut la Cotrugli Business School. De-a lungul carierei sale, a colaborat cu mai multe organizaţii în calitate de manager de marketing şi PR şi a iniţiat mai multe proiecte antreprenoriale. Mai multe detalii: https://ro.linkedin.com/in/coricimpoca

Presskit: https://drive.google.com/open?id=0B3ZYzKm27iorbWtyZU04RTdMeVE
Whitepaper complet: https://mkor.ro/blog/impact-research-romania-whitepaper/

 

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X