Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business Woman Career
STUDIU IWG: ANGAJAȚII ROMÂNI LUCREAZĂ REMOTE CEL PUȚIN 4 ZILE PE LUNĂ
Aproximativ 60% dintre angajații români lucrează remote cel puțin o dată pe săptămână, iar peste 80% din companii consideră că un spațiu de lucru flexibil ar avea un impact direct în creșetera afacerii (91%), în maximizarea profitului și menținerea competitivității (87%), că le-ar oferi posibilitatea să extindă afacerea în piețe noi, să recruteze și să mențină talentele în organizație (84%), arată studiul realizat de IWG, grupul din care fac parte SPACES și Regus. La studiu au participat 200 de respondenți din România, deopotrivă angajatori și angajați.


IWG realizeză anual cel mai mare studiu despre atitudinea față de munca flexibilă, cu peste 18.000 de profesioniști din peste 96 de țări.

Când nu lucrează de la sediul firmei, aproape jumătate dintre respondenții români intervievați lucrează de acasă, și aproximativ 20% preferă cafenele și opțiunile de tip business lounge.

 

“Crește cererea pentru ‘la cerere’ și este firesc în contextul revoluției spațiilor de muncă. Timp de generații oamenii s-au obișnuit cu programul de lucru fix, de 8 ore petrecute în același birou. Însă un număr din ce în ce mai mare de companii adoptă un model diferit de muncă ce aduce beneficii de partea angajatorilor și a angajaților și, motiv pentru care companiile își revizuiesc portofoliul imobiliar. Am intrat în era forței de muncă mobile și flexible, iar acest fenoment reprezintă o schimbare majoră nu doar pentru România, dar și la nivel global. Foarte curând conceptul de muncă flexibilă va deveni normalitate”, explică Ramona Predescu (Iacob), Country Manager Regus și Spaces în România.

 

Peste 90% dintre managerii români au recunoscut că sunt preocupați ca firma pe care o conduc să răspundă mai repede decât competiția la schimbările din piață și să capitalizeze pe oportunitățile care apar în piețe noi, dar fără să facă investiții pe termen lung (81% dintre repondenți).

 

Totodată, companiile din România (63%) sunt interesate să crească în următorii 3-5 ani veniturile din contracte internaționale, față de media de 50% a respondenților globali.

 

Managerii intervievați (90%) sunt de părere că angajații care lucrează în regim remote pot aduce economii semnficative pentru firmă și că utilizarea unor birouri flexibile ar scădea cu până la 10%  cheltuielile anuale de management al spațiilor (81%) - administrare, echipare și decorare, costuri de mentenanță - și cheltuielie cu spațiul neutilizat (40%).

 

Oamenii de afaceri din România au o disponibilitate scăzută (28%), față de media globală (41%) de a avea capitalul blocat în contracte pe termen lung legate de proprietăți și tehnologie. Peste 60% dintre respondenți au recunoscut că iau în considerare renunțarea la spațiul actual în favoarea unei soluții de sediu flexibil, bazată pe abonament, pentru a redirecționa mai mult capital către inițiative de creștere a afacerii.

 

Principalele 3 avantaje pe care le oferă un spațiu de lucru flexibil pentru o companie care începe activitatea într-o nouă locație sunt legate de evitarea costurilor de amenajare și de investire a capitalului (74%), viteza de set-up a spațiului (64%) și eliminarea perioadei de ‘business downtime’ aferent acestor activități (31%).

 

Obstacolele percepute ca relevante atunci când companiile se extind în noi locații sunt legate de raportul calitate-preț (78%), costul cu infrastructura IT și servicii (67%) și resursele necesare pentru dotarea și amenajarea noului spațiu (57%).

 

Managerii români sunt de părere că un mediu de lucru flexibil, din perspectiva alegerii orei și a locației, îi ajută pe angajați să fie mai productivi (peste 80%), mai satisfăcuți la locul de muncă și să aibe întâlniri mai eficiente (peste 70%), și totodată le permite acestora să lucreze mai aproape de casă (peste 50%).

 

Caracteristicile unui spațiu de lucru ‘productiv’, în opinia respondenților din România, sunt date de un design inspirațional pentru colegi și clienți (72%), de internetul de mare viteză (57%), de un număr generos de săli de întâlnire (40%) și de acces la căile de transport (34%).

 

La întrebarea ‘ce le-ar determina pe companiile din industria în care activezi să utilzeze locații remote’, optimizarea costurilor a fost răspunsul a peste 90% dintre respondenți, urmat de creșterea productivității, un mai bun work-life balance pentru angajați și reducerea timpului pierdut în trafic de aceștia. Totodată peste 80% dintre antreprenori au menționat posibilitatea de scale-up și scale-down a afacerii, fără investiții pe termen lung în sediu.

 

În acord cu tendința globală în creștere, 87% dintre respondenții din România au fost de acord cu oportunitățile pe care le oferă recrutarea forței de muncă flexibile, freelanceri sau consultanți, și că posibilitatea de a apăsa on/off butonul serviciilor utilizate, în funcție de nevoi și cu pierderi minime, aduce beneficii semnificative companiei (82%).

 

Posibilitatea de a rezerva rapid un birou (66%), o sală de întâlniri (61%) și găsirea celui mai apropiat birou disponibil atunci când călătoresc într-un oraș nou sau într-o țară străină (52%), urmate de gestionarea costurilor aferente sunt principalele solicitări pe care respondenții români le au de la o aplicație de mobilă pentru birouri flexibile. Totodată, peste 80% dintre respondenți au valorizat impactul pe care apartenența la o comunitate globală de afaceri îl are în capacitatea de inovare a propriei companii.

 

NOTE CĂTRE EDITOR

Peste 18.000 de profesioniști din 96 de țări și diferite industrii au fost chestionați în studiul IWG Flexible Working Survey.  Eșantionul a fost extras din baza de contacte globală deținută IWG care înglobează peste 2,1 milioane de oameni de afaceri, manageri sau antreprenori, din întreaga lume.

Studiul a fost derulat la începutul anului 2018, contactele au fost alese dintr-un grup de clienți existenți și potențiali, și lideri de afaceri din peste 100 de țări unde grupul este prezent.

Sondajul a fost gestionat independent de compania MindMetre Research.

Respondenții au fost întrebați despre opinia lor cu privire la avantajele spațiilor de lucru flexibile.

 

DESPRE IWG

IWG este grupul care a creat conceptul de ‘workspace revolution’ (revoluția spațiilor de muncă). Companiile membre ale grupului ajută peste 2.5 milioane de oameni de afaceri la nivel global să lucreze mai productiv prin accesarea unor spații de lucru inspiraționale, care susțin colaborarea și crearea de comunități.

Digitalizarea și noile tehnologii transformă modul în care lucrăm. Oamenii își doresc productivitate, însă lucrând când și unde își doresc, iar companiile își doresc beneficii strategice și financiare.

Clienții noștri sunt start-up-uri, companii mici și medii la fel ca și corporații multinaționale.

Prin toate companiile grupului le oferim clienților noștri o alternativă și opțiunea de a alege cea mai potrivită soluție: Regus, Spaces, No18, Basepoint, Open Office și Signature. Noi creăm valoare personală, financiară și strategică pentru afaceri de orice dimensiune, de la cele mai mari companii de pe planetă până la firme cu un singur angajat. Toți beneficiază de puterea spațiilor de lucru flexbile pentru a crește productivitatea, eficiența, agilitatea și proximitatea față de piețele de interes. Detalii pe www.iwgplc.com

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X