Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Loja de Business
Despre Transformare
Cu toții ne dormim o viată mai buna, fie ca asta înseamnă un job mai bine plătit, mai detașat, creativ, sau o locuința mai spațioasa, calatorii, o mașina mai performanta, poate, de ce nu, un yacht, ori întemeierea unei familii, copii sau poate pur si simplu, dorim ca viața sa ni se transforme in mai bine si atât.


Este această transformare personală ceva ce se întâmplă, un dat, tradiționalul „noroc”? Dacă ați putea măsura acest „noroc”, de unde ați începe?

Suntem martorii transformării zilnice, iar in zona tehnologiei informației aceasta transformare este foarte vizibila si măsurabilă,  de exemplu, conform statisticii celor de la Domo’s-Data Never Sleeps, analiști mondiali in ceea ce se numește „big data”, doar in social media, pe Instagram de exemplu se uploadeaza in fiecare minut 49,380 de poze, pe LinkedIn in fiecare minut se înscriu 120 de persoane de business, Google înregistrează 3,977,140 de căutări la fiecare 60 de secunde,  pe Facebook sunt create 5 profiluri noi pe secunda iar in fiecare minut se efectuează peste 510,000 de comentarii.

In condițiile astea, putem spune ca suntem observatori ai transformării.

Suntem însă observatori activi sau pasivi?

Un bun exemplu de observare pe care l-am trăit personal, a fost prima zi de grădinița a copiilor mei.

In postura de părinte trăiești un amalgam de emoții in prima zi de grădinița, ești pus într-o situație noua cu dublu focus, pe de o parte ești năpădit de emoții, „a crescut copilul” „oare se va integra?” „își va face prieteni?” „va fi tratat bine?” „libertateeeee, mi-am recuperat viața, pot face ce vreau(se dovedește ca nu este chiar așa , însă asta e alta poveste)”s.a.m.d., pe de alta parte, daca reușești sa reduci din intensitatea valului tău de emoții, poți observa si comportamentul copilului. Este receptiv la mediu, interesat, incantat?

In cele două experiențe trăite pana acum, am fost in primul rând observator pasiv, adică vedeam fizic, cu ochii, tot ce se întâmpla împrejurul meu si atât, așteptând ca mediul in care urma sa își petreacă copilul trei ani, sa se transforme in funcție de dorințele copilului meu si ale mele, sa facă cineva ca emoțiile ce ma acaparau sa dispară sau măcar să simtă la fel, sa am „noroc” cu o integrare lina si de succes. Ei bine, nu a fost chiar așa, prin urmare m-am ales cu un copil de grădinița, știți modelul urlător-lipit de picior?

Asta mi-a ridicat un semn de întrebare si m-a făcut să observ si să analizez rezultatul, cauzele si implicările personale, plecând de la mine si de la ceea ce ar fi trebuit sa fac eu ca părinte pentru o adaptabilitate mai lina. Să văd cum pot transforma paradigma „totul mi se cuvine” in „iau ce mi se cuvine”?

Ca urmare a acestei experiențe, am realizat că, o pregătire riguroasa are o rată mai mare de succes, așadar, când a venit momentul primei zile de grădinița a celui de-al doilea copil, rezultatul a fost diferit.  Succesul in cazul ăsta s-a datorat timpului investit in perioada de acomodare, premergătoare începerii grădiniței si anume o ora pe zi timp de șase luni petrecuta fizic, calitativ, în grădinița împreuna cu copilul, excluderea mediului de influenta negativă, ca de pildă „las’ ca te duci tu la grădinița...” si alte povesti despre bau-bau’ul de grădinița(un animal fioros care se cheamă experiențele personale ale adultului), o aprofundare asupra funcționării mediului in care avea sa aibă loc integrarea si trăirea emoțiilor cu detașare nu in disperare, pentru că da, emoțiile se transmit.

Prin urmare, am avut un al doilea copil considerat „copilul grădiniței”, ar fi mers si in weekend la grădinița dacă s-ar fi putut.

Transformarea, in majoritatea cazurilor este mai dificil de acceptat, pentru că te pune in situația părăsirii zonei de confort, știi, canapeaua moale si pufoasa in care te afunzi, locul in care iți este cald, bine si in care visezi fără limite! Transformarea începe atunci când, mental, hotărăști că dorești cu adevărat ca visul să se transforme in realitate iar pentru asta ești pregătit să părăsești locul comod de pe canapea in favoarea unuia mai puțin cald, un scaun de birou spre exemplu, mai puțin comod însă, care te poate duce cu un pas mai aproape de realizarea visului tău, oricare ar fi el.

In cazul meu, măsurarea „norocului” începe din punctul in care doresc sa mă transform iar instrumentul de măsură este observarea activă.

Pentru voi?

Până data viitoare, vă doresc observare activă!

Citeşte şi alte articole din #LojaDeBusiness



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X