Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business & Earnings
Transformarea digitală poate crește eficiența proceselor de până la 25 de ori
În România doar 19% dintre business-uri sunt digitalizate, din care doar 4% folosesc facturi digitale. Totuși cele care lucrează cu astfel de soluții identifică o serie de beneficii.


În urma transformării digitale o companie care emite 4000 facturi/zi înregistrează o creștere de 25 ori a eficienței operaționale.

România este pe ultima în UE la capitolul digitalizare, conform ultimului raport DESI (Digital Economy and Society Index) realizat de Comisia Europeană. Integrarea plaformelor digitale este vitală, iar companiile care au înțeles acest lucru au de câștigat pe termen lung.

Digitalizarea proceselor de lucru crește productivitatea și chiar îmbunătățește relațiile interpersonale din companie. Prin simplul fapt că preia din sarcinile repetitive, tehnologia le oferă angajaților posibilitatea de a se concentra pe alte sarcini, mai creative și generatoare de soluții.

Pentru o companie care în fiecare noapte emite 4000 de facturi la nivelul țării, digitalizarea lor a fost soluția ideală. În acest context Elit, una dintre cele mai importante companii de pe piața de produse din carne și mezeluri din România, a apelat la servicii specializate pentru a porni digitalizarea sarcinilor de lucru.

Sarcinile repetitive lăsate în seama algoritmilor

Evidența facturilor a fost mult timp efectuată manual de angajați care apelau la soluții de arhivare clasice, pe hârtie. Modul acesta de lucru producea întârzieri de până la două săptămâni.

Din momentul în care a fost implementată platforma de content management, care funcționează precum o arhivă electronică centralizată pe termen lung și foarte lung, au fost înlocuite definitiv arhivele clasice greu de gestionat. Astfel, documentele se află la dispoziția oricărui departament care are nevoie rapid de informațiile respective.

Digitalizarea înseamnă mai multă flexibilitate pentru angajați

Dacă în trecut era nevoie de 3 persoane care să urmărească debitul facturilor și să țină această evidență pe hârtie, în prezent, munca acestora s-a diversificat. Li s-a creat oportunitatea de a realiza și alte task-uri importante, precum supravegherea întregului proces de tranzit al facturilor, care a dus la îmbunătățirea relației de comunicare cu agenții de teren.

Platforma de content management adoptată permite digitalizarea a sute de facturi simultan, indexarea și căutarea cu doar câteva click-uri în documente de tip PDF sau imagine și arhivarea în cloud sau pe server local.

 

Șeful departamentului de IT din cadrul companiei observă cât de mult s-a îmbunătățit procesul de lucru:

„Avantajul e că avem în arhiva electronică facturile returnate cu ștampilă și semnătură, le putem verifica oricând. Dacă un client ne cere vreo factură nu mai este necesar sa căutăm factura în arhiva fizică, putem căuta direct în DocuWare, acesta este marele avantaj.” (Adrian Cojocariu)

 

În România doar 19% dintre business-uri sunt digitalizate, din care doar 4% folosesc facturi digitale. Totuși, cele care lucrează cu astfel de soluții identifică o serie de beneficii:

Timpul alocat a fost redus semnificativ;

De 25 de ori mai puține facturi nereturnate;

De 150 de ori mai puține facturi lipsă;

De 3 ori mai puține resurse umane alocate verificării facturilor;

Mai multe departamente pot apela la documente atunci când este necesar;

Angajați mai responsabili;

Îmbunătățirea relațiilor cu clienții.

 

Beneficiarul soluției implementate de Beck et al. Services a fost Elit, una dintre cele mai importante companii de pe piața de produse din carne și mezeluri din România, cu o experiență de peste 14 ani în acest domeniu. Întreg studiul de caz, care descrie pe larg procesul de digitalizare al facturilor, al arhivării lor și cum a decurs implementarea platformei, poate fi descărcată de aici: https://www.bea-services.ro/blog-pictures/Elit-Brosura-studiu-de-caz-ro.pdf

 

De asemenea, întregul proces de îmbunătățire a proceselor de lucru poate fi urmărit cu ușurință în acest infografic: https://www.bea-services.ro/blog-pictures/Elit-infografic-ro.pdf

 

***

Beck et al. Services este o companie independentă de consultanță, cu capital privat, axată pe proiecte şi servicii IT. Compania operează la nivel internațional, cu locații în Germania, Elveția, România, Brazilia şi Singapore. Din 1999 acționează ca un partener de încredere pentru clienții săi. Astăzi, aproximativ 80 de persoane lucrează pentru clienții săi din întreaga lume.

Beck et al. Services este factorul acreditat să producă transformarea digitală. Experiența vastă a echipei stă în spatele serviciilor oferite: Colaborare Digitală, Stocare în Cloud, Social și IT Operations Analytics, Digitizarea Documentelor și a Proceselor.

Alături de serviciile de asistență Beck et al. Services este un partener în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi.


 

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X