Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Lifestyle
Comunicare FĂRĂ COMPROMISURI pentru range-ul MAESTRO
Cu 100% ingrediente naturale, de la Caroli.

 

Nu este ușor. Nu este pentru oricine. Nu iese din primele încercări. Dar schimbă totul. 

 

Gama MAESTRO include în prezent, produse cu 100% ingrediente naturale doar în două subcategorii: cârnati și salam. Produsele din subcategoria de cârnati cuprind trei tipuri de cârnați: cârnați groși, subțiri și ardelenești.

Toate produsele din gama Maestro sunt fabricate din 100% ingrediente naturale (fără E-uri, fara aditivi, fara conservanți).

 

Menținând abordarea devenită deja tradiție în cadrul companiei - aceea de a asculta vocea consumatorilor și de a răspunde pozitiv la solicitările acestora, Caroli Foods Group a lansat spre finalul anului trecut, pentru prima dată în România, gama de produse MAESTRO, cu 100% ingredinte naturale. Caroli Foods Group, liderul în preferințele consumatorilor în categoria produselor din carne procesată, a reușit astfel facă un pas uriaș în direcția produselor cu 100% ingrediente naturale la o scară industrială, cu distribuție la nivel național, într-o industrie în care o asemenea performanță părea greu de crezut.

Produsele naturale reprezintă cea mai frecventă solicitare a consumatorilor vremurilor noastre, aceștia fiind interesați îndeosebi de lipsa aditivilor, conservanților, a E-urilor și a nitriților, pentru asigurarea unei diete sănătoase și echilibrate.

Misiune și Strategie:

„Poate este greu de crezut că există așa ceva, dar este și mai greu de realizat… Noi ne-am propus să facem primul produs folosind numai ingrediente naturale pentru că era de datoria noastră, de lideri, și chiar datoria de părinți - să ne străduim să îmbunătațim semnificativ industria din care facem parte șisă ducem calitatea în acest segment de piață la nivelul următor. Și am reușit pentru că  aplicăm o singură regulă: FĂRĂ COMPROMISURI, iar acest moment va rămâne unul de marcă. Nu oricine poate ajunge să ocupe primul loc în inima consumatorilor, dar cred că este și mai important ceea ce faci zi de zi, ca să te menții acolo pe termen lung. De aceea, gama MAESTRO, cu 100% ingrediente naturale, este cel mai bun exemplu pentru felul în care ne străduim zilnic și suntem pregătiți să conducem această categorie exact în direcția solicitată de consumatorul de natural!” – declară Anamaria Băjan, Director Marketing & PR, Caroli Foods Group.

Gama MAESTRO include, în prezent, trei sortimente de cârnați: groși, subțiri și ardelenești, cât și un sortiment de salam de porc, toate produsele fiind fabricate fără E-uri, aditivi sau conservanți, doar din ingrediente 100% naturale.

Salamul de porc Maestro de la Caroli este un produs fiert și afumat, pregătit cu ingrediente 100% naturale, fără E-uri și fără nitrit, doar din carne de porc, condimente naturale, miere de albine, morcov și țelină.

Modalitatea de ambalare este în vid, în pachete de 300 grame,.

De cealaltă parte, preparate după rețete tradiționale, în a căror elaborare au fost implicați și numeroși producători artizanali din toate regiunile țării, cele trei sortimente de cârnați conțin doar 100% ingrediente naturale: carne de porc, condimente naturale și țelină, fiind disponibili în varianta vid sau vrac.Toate produsele din gama MAESTRO de la Caroli sunt prezente în toate lanțurile mari de magazine locale și internaționale, dar și în cadrul comercianților tradiționali, la un preț atractiv pentru consumatori.

Campania de comunicare, FĂRĂ COMPROMISURI

Povestea acestei performanțe este, de altfel, și povestea noii campanii de comunicare a gamei MAESTRO 100% natural, fără compromisuri, de la Caroli:

„Produsele sunt realizate cu 100% ingrediente naturale, iar acest fapt este un claim atât de puternic și atât de rar în această industrie, încât a devenit și elementul central al comunicării gamei Maestro de la Caroli. Pentru că avem un produs fără compromisuri, fără adaosuri, fără nimic artificial, și am găsit soluții la orice bariera care s-a ivit, acum punem accent și pe comunicarea valorilor care au făcut posibilă această performanță: fără compromisuri, onestitate și transparență! Acum, gama Maestro de la Caroli schimbă totul: schimbă gustul, schimbă așteptările, schimbă felul în care decidem ce mâncăm! Este deci, rândul consumatorilor să încerce produsele și să se bucure de ele.” – declară Anca Leopea, Category Marketing Manager Caroli Foods Group.

 

Credite:

Echipa Caroli Foods Group:

Anamaria Băjan – Marketing & PR Director

Anca Leopea – Category Marketing Manager

 

Creative & Strategy: Screen Native & Fledy Studio

Digital: Screen Native

PR: Blind Carbon Copy Communication

Production: Fiodor Ad Studio

Regizor: Răzvan Mărculescu

 

Brandul Caroli

Caroli este cea mai populară marcă din portofoliul Caroli Foods Group (CFG). Datorită calității produselor și a gustului inconfundabil, Caroli este alegerea preferată a consumatorilor din România, pentru mesele în familie, la serviciu sau între prieteni, oferind peste 70 de sortimente de mezeluri bogate în carne.

Despre Caroli Foods Group (CFG) & SIGMA Europa

Înființată în România în 1994, Caroli Foods este acum lider în producția de carne din România,Portofoliul Caroli Foods Group include 5 branduri, cu peste 200 de produse pentru toate gusturile. Caroli Foods deține o fabrică în Pitești, depozite în toată țara, un parc auto de peste 350 de vehicule și o importantă rețea de distribuție și este deținută de Sigma Alimentos.

Despre Sigma Alimentos (“SIGMA”)

Sigma este o companie mondială de top care comercializează produse alimentare refrigerate, concentrată pe dezvoltarea, producerea, comercializarea și distribuția produselor alimentare cu valoare adăugată, în special preparate din carne, brânză, iaurt și alte alimente refrigerate și congelate. Sigma are un portofoliu diversificat de mărci de top și operează 70 de fabrici din 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină. În 2017, Sigma a raportat vânzări de 6,0 miliarde USD și EBITDA de 676 milioane USD. Sigma are peste 45.000 de angajați.



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X