Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business & Earnings
Marketingul experiential digital - the next level marketing
Milenialii cauta experiente, nu numai produse.


Millennials, generatia ajunsa la maturitate din punctul de vedere al consumului, cauta mai degraba experientele create in jurul procesului de cumparare decat simpla achizitie a produselor. La fel de important pentru consumatori este sa impartaseasca aceste experiente cu prietenii. Expozitiile, concertele, conferintele, evenimentele sportive etc. sunt toate ocazii cu imens potential, atat pentru consum, cat si pentru promovarea brand-urilor.

Pentru specialistii de marketing este important sa aiba garantia ca lasa o impresie pozitiva asupra grupurilor de consumatori la fiecare interactiune pe care o au acestia cu brandul, online sau offline. Marketingul experential le permite consumatorilor sa relationeze cu produsele si serviciile asa cum nu au mai facut-o pana acum. Aproape 80% dintre Millennials mentioneaza evenimentele sau experientele live ca fiind cele mai bune amintiri din viata lor, in timp ce 70% dintre acestia afirma ca participarea la astfel de evenimente ii ajuta sa se conecteze cu ceilalti, le ofera sentimentul ca apartin unei comunitati.

“Puterea marketingului experential consta in natura conversationala a acestuia. Pentru a relationa cu consumatorii intr-un mod memorabil, brandurile ar trebui sa integreze cat mai des actiunile de interactiune personala in strategiile lor de marketing. Generatiile mai tinere sunt focusate astazi pe experiente mai mult decat pe produse, iar acest lucru este datorat, pe de o parte, multitudinii de optiuni de achizitie si, pe de alta parte, a influentei mediului digital asupra evolutiei lor si a rupturii fata de publicitatea traditionala. Frumusetea marketingului experential este ca, atunci cand este executat corect, le ofera acestor generatii o experienta pe care ei chiar si-o doresc, vor sa fie parte din ea.”, declara Maia Novolan, managing director Syscom Digital, agentie specializata in proiecte de consumer interactions.

O campanie special conceputa pentru a interactiona cu consumatorii, informandu-i, educandu-i si determinandu-i sa share-uiasca informatiile va avea un impact mai mare asupra lor decat una al carei unic scop este sa obtina ceva de la acestia (de exemplu, email sign-up sau completarea unor formulare de contact).

“Nu doar in randul consumatorilor, ci si in randul clientilor observ in ultima perioada dorinta de a experimenta tehnici inovative de marketing care au potentialul de a crea conexiuni directe si relatii de lunga durata cu utilizatorii. Iar relatia aceasta se construieste in timp. Din experienta mea, pot spune ca experientialul permite si o abordare consistenta si sustenabila, desi la prima vedere pare ca se focuseaza doar pe actiuni one-off, concentrate pe o activare sau un eveniment care, este adevarat, poate atrage un public numeros, dar nu are continuitate. Cand actiunile experientiale merg dincolo de “experienta” propriu-zisa si stabilesc mai multe touch point-uri cu audienta, din offline in online, si invers, sansele de conversie si loializare cresc exponential.”

“Gandirea big picture nu trebuie sa lipseasca din nicio actiune, este punctul de echilibru care te ajuta sa conectezi obiectivele fiecarei campanii cu strategia generala a brandului. Experentialul este un “joc” pe cat de frumos, pe atat de complex, iar cine respecta regulile are cel mai mult de castigat. Syscom Digital, prin toate tacticile si mecanismele dezvoltate de-a lungul anilor, stie cum sa opereze intr-un mediu centrat pe consumator; interconectam datele pe care le detinem cu procese, oameni si tehnologie in asa fel incat experienta finala sa fie una reusita si memorabila.”, completeaza Maia Novolan.

In cadrul ultimului eveniment Digital Marketing Forum, Syscom Digital a oferit participantilor multiple posibilitati de interactiune creativa si brand engagement la standul Experiential by Syscom Digital, unde acestia au avut la dispozitie experiente realizate pe display-urile speciale 3D, device-uri cu componente multisenzoriale si totemuri interactive. Specialistii de marketing prezenti la eveniment au avut astfel posibilitatea sa experimenteze si sa intre in contact direct cu inovatia tehnologica prin intermediul produselor digitale create pentru a oferi experiente de brand memorabile, imbinand interactiunea la fata locului cu share-abilitatea ce o permite mediul digital.

https://www.youtube.com/watch?v=9f3_ebsaaBs

“Cand produsele sau serviciile sunt promovate creativ in cadrul evenimentelor, brandurile au sansa de a fi prezentate participantilor intr-un context placut pentru acestia din urma. In mall-uri, la festivaluri, la concerte, la evenimente de business, adesea frecventate de mileniali, interactiunea va fi de calitate daca stii sa creezi o experienta autentica, conversationala, sa ai un dialog cu ei.”, afirma Maia Novolan.

Milenialii impartasesc adesea propriile opinii si sentimente fata de branduri, iar evenimentele si actiunile in care brandurile sunt prezente sunt o parte consistenta a comunicarii lor in social media. Asa cum arata un studiu publicat in Adweek, 81% dintre mileniali share-uiesc fotografii la un eveniment, 71% folosesc hashtag-ul evenimentului, 67% urmaresc pagina brandului in social media, iar 56% se aboneaza la newsletter.

Milenialii reusesc sa transforme industria de retail. Ei cauta in offline experiente de shopping care se continua in online si relatii autentice cu brandurile lor favorite. Ca raspuns la aceasta schimbare in obiceiurile de cumparare, retailerii se indreapta catre strategiile de marketing experential. Iar acestea functioneaza, aproape intotdeauna, fara cusur. “Marketingul experential se bazeaza pe emotie. Este o metoda care are succes intr-un peisaj comercial suprastimulat, in care brandul tau poate sa iasa in fata printr-o experienta personalizata, in care consumatorii pot sa vada, sa atinga, sa interactioneze cu produsul. Calatoria continua natural in online, unde consumatorii petrec mai bine de 6 ore zilnic. Pana la urma, marketingul experential inseamna dezvoltarea unei experiente omnicanal, eliminand barierele dintre lumea digitala si cea fizica.”, explica Maia Novolan.

Syscom Digital se ocupa de coordonarea si implementarea unor astfel de actiuni experentiale de mai multi ani, iar prin divizia de proiecte speciale infiintata in 2015 - Experiantial by SYSCOM DIGITAL -, echipa reuseste sa amplifice interactiunea dintre brand si consumatori intr-un mod memorabil, prin mecanici interactive, componente inovative si device-uri personalizate.

Experential by Syscom Digital

Pentru a continua experientele declansate in mediul online de tip brand engagement, Syscom Digital dezvolta concepte creative autentice si mecanici de interactiune cu consumatorii de tip online2offline si offline2online, cu focus pe rezultate (vanzari). Mecanismele de activare urmaresc fie aducerea consumatorilor din mediul online pentru a finaliza experienta (achizitia) in magazine, fie “ating” consumatorii in mediul offline (galerii comerciale, evenimente, localuri) si duc finalitatea in mediul online in functie de obiectivele directe ale responsabililor de brand. Agentia dezvolta proiectele in-house, utilizand device-uri digitale speciale – ecrane de tip touch, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicatii mobile de brand enagement si de tip realitate augmentata, mecanisme cu componente Kinect, proiectii interactive, experiente video 360 s.a.m.d.

Din recuzita proprie a agentiei fac parte si infochioscuri special concepute pentru afisajul dinamic cu continut personalizat; diverse booth-uri experientiale senzoriale, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse in zone publice pentru brand engagement, proiectii interactive ce permit utilizatorilor sa interactioneze in timp real cu o imagine proiectata, ochelari VR care aduc in prim plan senzatiile puternice plasand utilizatorul in mijlocul evenimentelor, caruseluri foto 360°, dar si drone pentru activari de marketing „la inaltime".

Syscom Digital a gestionat pana acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing la evenimente indoor si outdoor, la conferinte, in magazine si in galerii comerciale, aceasta fiind noua directie in care compania investeste. 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X