Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Fashion & Beauty
Hashtag-urile, vedete de catwalk la Serbia Fashion Week
Online-ul a devenit o extensie a realității, iar trend-urile create în sfera virtuală sunt informații de interes pentru consumatorii contemporani. România a dus hashtag-urile, atât de utilizate de către utilizatori, din online în offline, tocmai pe podium la Serbia Fashion Week.

 


Luna mai a început cu motive de bucurie pentru cei pasionați de modă. După o prezentare de succes în cadrul Romanian Fashion Philosophy a colecției sale, Larisa Lupoiu a fost propusă să reprezinte România la Novi Sad - Serbia Fashion Week și a acceptat cu drag propunerea.

Designer-ul a prezentat internațional noua sa colecție, care îmbină eleganța creațiilor special gândite pentru noua generație, cu farmecul regal al accesoriilor Triaalfa.


Momentul final de catwalk a fost deosebit, întrucât modelele au defilat cu hashtag-uri, concepte reprezentative ale generației millennial, tocmai pentru a sublinia modul de memorare a noutăților și raportarea lor la spațiul online. Printre hashtag-urile de catwalk s-au numărat: #independence,#freedom, #elegance, #millennial.


Fashion Designer-ul Larisa Lupoiu crede în generația millennial, care schimbă registrul de mentalitate, comportamente și interese, și pentru care fericirea este prioritară. Pe baza caracteristicilor definitorii ale acesteia, ea a realizat această colecție, ce dorește validare internațională. „Millennial Elegance” înseamnă atenție pentru imaginea personală, libertate, încredere, independență, nevoia de a se simți în control, puterea unor decizii asumate și experiențe memorabile.


„Ne dorim ca talentul nostru să fie recunoscut. Suntem o echipă închegată și ne dorim să facem diferența prin raportare la client, abordare, concept și creație. Experiența Serbia Fashion Week ne arată că avem potențial și acest lucru ne motivează. Modelele au fost foarte încântate de creații și continuă să posteze fotografii de la prezentare.” – Larisa Lupoiu



 

Colecția a primit aprecieri și chiar feedback de la reprezentanții FNL Network. „Amestecul de eleganță clasică subliniază feminitatea și atractivitatea. Această colecție face ca femeia să se simtă ca o regină, întrucât îi evidențiază frumusețea. Fuste transparente și tăieturi provocatoare sunt pentru femeia senzuală și în același timp, foarte independentă și încrezătoare”, susține Iryna Sprutsko


 

Serbia Fashion Week este un eveniment dedicat modei internaționale, care înseamnă o nouă filosofie despre modă, un concept avangardist care dorește să reunească sub același acoperiș designerii de top ai momentului, branduri renumite din industria fashion.

Larisa Lupoiu este designer încă din 2012 și crede cu tărie că industria fashion are propria filosofie, pe care fiecare o percepe în funcție de gusturi, experiențe, cultură și viziune.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=QIubw7EvnDo

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X