Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Child & Family
Acum poți dona 2 Euro prin SMS pentru copiii aflați în dificultate
Trimite mesajul DONEAZĂ la 8836




O veste bună pentru cei peste 100 de copii îngrijiți de Fundația CID, prima organizație caritabilă din România. Începând din această lună, puteți să trimiteți mesajul DONEAZĂ la 8836 și veți dona 2 Euro prin SMS pentru a-i ajuta pe micuții care au nevoie și a vă arăta sprijinul față de eforturile și energia angajaților și voluntarilor de la Fundația Copii în Dificultate.

În fiecare zi, copiii îngrijiți de Fundația CID, care suferă de boli incurabile sau în fază terminală, mulți dintre ei  abandonați  au nevoie de îngrijiri speciale, articole de hrană și de igienă personală (inclusiv scutece), servicii medicale, de recuperare, de asistență socială etc. Pentru fiecare copil, costul lunar al acestor servicii și consumabile este de 7.819 lei.

Pentru fiecare copil îngrijit de Fundația CID, care suferă de boli incurabile sau în fază terminală, sunt infectați cu HIV/SIDA, au tulburări din spectrul autist sau sunt abandonați, costul lunar al serviciilor și consumabilelor este de 7.819 lei. Acești copii au nevoie de îngrijiri speciale, articole de hrană și de igienă personală (inclusiv scutece), servicii medicale, de recuperare, de asistență socială și numeroase produse costisitoare.

Valentina Zaharia este director executiv al Fundației CID și spune cum a evoluat situația finanțărilor. „După ce România a devenit membru al Uniunii Europene, în 2007, finanțatorii noștri externi au presupus în mod greșit că România poate asigura condiții corespunzătoare copiilor cu dizabilități și au redus substanțial donațiile. Așa că am inițiat și implementat un program de strângere de fonduri pe plan local pentru a compensa reducerea donațiilor externe, dar și pentru a le arăta finanțatorilor străini că și în România se depun eforturi pentru a ne rezolva singuri problemele”, spune Valentina Zaharia.

 

Simona Halep, Gașca Zurli, Cristian Chivu și Marcel Iureș, printre susținătorii campaniei Jeans4Dreams

În sprijinul copiilor de la Fundația CID și-au anunțat până acum susținerea personalități importante precum Simona Halep, Cristina Vărzaru, Cristian Chivu, Ivan Patzaichin, Marcel Iureș, Maria Obretin, Marius Manole, Mirela Retegan și Gașca Zurli, Ștefan Bănică Jr. sau Dumitru Prunariu. Ei s-au alăturat campaniei caritabile Jeans4Dreams, care susține eforturile Fundației Copii în Dificultate și contribuie la împlinirea visurilor pe care le au micuții îngrijiți de angajații și voluntarii fundației.

Mai mult, o serie de susținători ai campaniei Jeans4Dreams au decis să alerge în competiția Bucharest Half Marathon (București, 12-13 mai 2018). În echipa Teams4Dreams, care are reprezentanți în toate categoriile, se află peste 100 de oameni de toate vârstele, gata să alerge în semn de susținere a copiilor de la Fundația CID. Mulți dintre ei au deschis conturi pe Galantom, în care pot fi făcute donații în favoarea copiilor îngrijiți de Fundația CID (http://cid.galantom.ro/).

Persoanele care doresc să îi sprijine pe cei care au grijă de copiii în dificultate pot face donații în bani și direct în contul RO60BRDE426SV39194474260, ori completând formularul de donație de pe site-ul Fundației Copii în Dificultate (http://www.cid.org.ro/doneaza/).

Cifrele Fundației Copii în Dificultate

Fondată în anul 1990 de către Children in Distress Marea Britanie, Fundația CID a derulat încă de la început programe pentru copii cu dizabilități, construind și operând centre rezidențiale tip hospice pentru copii infectați HIV/SIDA, cu boli cronice neurologice severe și copii ai străzii.

În cei 28 de ani de activitate în România, Fundația CID a efectuat 518.400 de ședințe de terapie ABA, 155.520 de ședințe de kinetoterapie și 54.000 de sesiuni de terapie cognitiv comportamentală destinate copiilor cu tulburări neurologice severe, 2.450 de evaluări psihologice complexe și 1440 de ședințe de hipoterapie pentru copiii cu TSA, , 750 de ședințe de consiliere psihologică pentru 150 de copii cu anxietate și tulburări de învățare și de comportament.

De asemenea, au fost însumate 9.855 de zile de îngrijire pentru 450 de copiii cu HIV / SIDA, respectiv 9.125 de zile de îngrijire pentru 150 de copiii cu tulburări neurologice severe. Fundația CID a înființat prima clasă specială pentru copii cu TSA și primul Centru de zi în care s-au oferit gratuit terapii de recuperare pentru copiii cu TSA (PECS, ABA, terapie de stimulare senzorială) și a organizat primele conferințe din Romania adresate persoanelor cu TSA și persoanelor cu boli genetice rare. În același timp, cei de la CID au format prima echipă de specialiști care au luptat pentru promovarea integrării copiilor cu CES în învățământul de masă și acceptarea la nevoie a unui însoțitor.

Fundația CID a oferit excursii și tabere pentru 10.000 de copii cu TSA, cu tulburări neurologice severe și proveniți din familii defavorizate, programe de susținere în educație 1.600 de elevi cu risc crescut la abandon școlar. A organizat ședințe de consiliere psihologică pentru 1.200 de părinți ai elevilor cu risc crescut la abandon școlar, activități extracurriculare în cadrul programului Școala Altfel pentru 2.000 de elevi școlari și preșcolari și a acordat 250.000 de ajutoare materiale acordate copiilor și familiilor nevoiașe.

Și nu vor să se oprească aici. „Dorim să realizăm în România ceea ce există deja în alte țări: o contribuție semnificativă a comunității, a tinerilor, a mediului de afaceri la găsirea unor soluții viabile pentru nevoile multiple ale copiilor cu dizabilități. Și nu vom renunța la acest vis până nu se va împlini”, declară Valentina Zaharia, director executiv al Fundației Copii în Dificultate, care lucrează în cadrul organizației încă din anul 1990. „În acest timp, activitățile Fundației au devenit pentru mine cauze pentru care să muncesc și să lupt cu convingere”, mai spune Valentina Zaharia.

Aici spotul campaniei: https://www.youtube.com/watch?v=VqNrRiOY4I0

 

Parteneri media: Agerpres, Hotnews, Evenimentul Zilei, Nine O Clock, Wall-street.ro, Doctorul Zilei, Femeia, Revista Ioana, Draga mea pentru copii, Femeia de azi, Business Woman, Canal 33, Centrul de parenting.

Partener de comunicare: PiArt Vision.



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X