Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business Woman Voice
Izabela Mandoiu cere drepturile iei în online
Colecția Izabelei Mandoiu, expusă în București Mall până pe 3 mai, include creații din ambele linii ale designer-ului, atât piese moderne, care complimentează orice siluetă, dar și piese de inspirație tradițională. Vedetele colecției Motive de Fericire sunt iile românești cu specific argeșean, care au făcut-o cunoscută pe Izabela atât în România, dar și peste hotare.


 

În luna aprilie înflorim cu idei noi și un proiect care ne face cinste: Izabela Măndoiu este nominalizată să își expună creațiile în cadrul Alist Designers Boutique by Alist Magazine și Andreea Esca, în parteneriat cu București Mall.

Mesajul colecției este că toți cei ce poartă ținutele cu simbolistică tradițională românească au o stare de bine, de mândrie, de împlinire, de patriotism. Motivele tradiționale sunt și vor fi motive de fericire. Ele reprezintă poveștile scrise în simboluri ale neamului românesc. Izabela Mandoiu le duce mai departe prin țesăturile ce îi poartă semnătura.

Inaugurarea proiectului Izabela Mandoiu @Alist Designers Boutique a avut loc miercuri seara și a reprezentat o reală bucurie pentru designer, deoarece 10 persoane s-au prezentat purtându-i creațiile, printre care Andreea Esca, Andreea Marinescu, Amalia Enache, Emma Zeicescu.

În cadrul evenimentului, invitații au fost primii care au luat parte la o inițiativă unică, prin care ia românească își cere drepturile în simbolurile online ale rețelelor sociale. Echipa Izabela Măndoiu solicită către administratorii platformelor de social media să integreze în oferta de simboluri și ia românească, ca element reprezentativ pentru România.

Ia este un simbol patriotic, creat și păstrat de către strămoșii noștri cu pasiune, inspirație și dedicare, și reprezintă un element de brand național, chiar dacă nu în mod oficial, dar care se bucură de recunoaștere și apreciere internațională. 

 „În prezent, când postăm un mesaj în online, folosim doar hashtag-uri despre ie, însă ne dorim mai mult de atât. Vrem să avem un simbol al portului tradițional românesc și credem că IA este iconul potrivit pentru a ne reprezenta cu mândrie. Bluza românească este inspirație pentru designeri celebri și dovedește, pe zi ce trece, că tradiționalul nu este un trend, ci o comoară națională, pe care suntem responsabili să o valorificăm cum putem mai bine. Când clientul vrea să dea check in la mall după ce și-a achiziționat o ie, mi-aș dori să aibă posibilitatea și să insereze în mesaj simbolul iei, nu să se rezume la un hashtag.”, susține designer-ul Izabela Măndoiu.

Important de menționat este că, la o simplă căutare pe motorul de căutare google, sintagmele în cauză furnizeză următoarele rezultate: ia românească - 13.300.000 rezultate; romanian blouse 1.040.000 rezultate; romanian traditional blouse afișează 3.960.000 de rezultate; La Blouse Roumaine generează 206.000 rezultate.  Pe instagram situația este următoarea: #ie – 703.245 postări; #ia – 330.875 postări; #ieromaneasca – 2.307 postări; #romanianblouse - 7.376 postări; #lablouseroumaine – 11.546 postări.

 

 

 

„Vom face tot ce este necesar pentru a reuși să includem IA în categoria Smileys and People. Ia românească este un element popular în online, iar menționarea ei în mod frecvent este un imbold că trebuie să obținem acest accept, fie că va necesita o petiție sau orice alt demers. Așa cum la accesorii vestimentare figurează un kimono, ca element vestimentar universal cunoscut, așa vrem să fie și ia românească. Ar fi genial să figurăm și cu alte simboluri la Categoria Travel and Places, spre exemplu cu Coloana Infinitului sau Dracula, însă, momentan, obiectivul este setat pe bluza românească” menționează Cristina Stan, Brand Manager.

Pentru a sprijini această inițiativă, sunteți așteptați la București Mall, până pe 3 mai, la Alist Designers Boutique, să votați o grafică dintre cele propuse, realizate de către George Sandu, Visual Master. Ne dorim mult ca varianta câștigătoare să meargă mai departe, la administratorii Facebook și Instagram. Votanții vor fi automat înscriși la tombola cu premii Izabela Mandoiu. Purtați povești țesute cu valori achiziționate de la Alist Designers Boutique din București Mall!

 

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X