Gerocossen, unul dintre cei mai mari
produăctori români de produse cosmetice, a încheiat anul 2017 cu o creștere de
25% a cifrei de afaceri față de 2016, ajungând la 14.5 milioane de lei și
depășind astfel previziunile. Pe trend ascendent au fost și exporturile, iar
planurile companiei pentru 2018 includ diversificarea piețelor de desfacere
externe, precum și lansarea unor noi game de produse.
Alături de cifra de afaceri, exporturile au cunoscut cea mai mare creștere pentru Gerocossen în 2017. Cu peste 30% mai multe produse au fost livrate către piețe externe, printre cele mai active fiind Italia, Republica Moldova și Ungaria.
“2017 a fost un an bun pentru Gerocossen,
ceea ce dovedește că produsele introduse de noi pe piață sunt de cea mai bună
calitate și răspund cerințelor actuale ale consumatorilor. Specialiștii firmei
Gerocossen au urmat trendul de a realiza produse cu ingrediente naturale și
substanțe active eficiente pentru menținerea frumuseții și tinereții. Astfel,
în 2017 am lansat gama pentru îngrijirea tenului compusă din 6 produse -Algaderm-
pe bază de alge marine, gama pentru îngrijirea tenului Keratin+, compusă din 5
produse, și gama DUO CARE – un sistem inovator de îngrijire a pielii în 2 pași:
ser și cremă” spune Carmencita Sava, Director Cercetare-Dezvoltare în cadrul
Gerocossen.
În 2018 compania plănuiește să lanseze noi
game, printre care: o serie de produse solare cu ecran natural (filtre naturale
și uleiuri), șampoane colorante fără amoniac și oxidant, precum și două game
noi cu ingrediente naturale dedicate îngrijirii tenului și părului.
Gerocossen este o companie românească,
înființată acum aproape 30 de ani de către trei antreprenori locali - Stanca
Cismaru, Elvira Sas şi Radu Aurel Bogdan, cu background în industria cosmetică.
Cei trei au îmbinat know-how-ul și noile tehnologii cu puterea recunoscută a
plantelor și ingredientelor naturale și au creat astfel unul dintre primele
branduri autohtone pentru produse de înfrumusețare. Produsele realizate în
fabrica din Pipera sunt comercializate în hipermarketuri, supermarketuri,
magazine de specialitate, reţele de farmacii şi plafaruri, precum și în
magazinul online dedicat.