Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business Woman Career
Auto-depăşirea, drumul spre succes
Opt clienţi noi în portofoliu, 10 colegi noi în echipă, zero clienți pierduţi, un departament creat pentru prima dată în companie. 2017 a fost un an plin de pitch-uri şi o rată de success de 90 %, un an în care Grapefruit s-a orientat pe sales. 2018 a început la fel de în forţă, iar Business Woman a provocat-o pe Georgiana Dragomir, Managing Director Grapefruit, la o discuţie despre carieră, oportunităţi in digital şi viaţa de manager de agenţie.

 

 

„Dacă nu aprofundezi domeniul în care activezi şi nu te auto-depăşeşti, nu poţi avea rezultatele pe care ţi le doreşti”

 

Ce înseamnă din punctul tău de vedere o femeie de afaceri de succes?

 "Este o provocare atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei să poată conduce o afacere de succes. Pentru o femeie, în schimb, succesul vine din naturaleţea îmbinării vieţii personale cu cea profesională. Pentru mine, o femeie de afaceri de succes este aceea care este împlinită şi mulţumită cu ceea ce face, indiferent de dimensiunea afacerii sale."

 

Digitalul este mai degrabă o lume a bărbaţilor. Care sunt avantajele unei femei manager în această zonă?

"Aşa este, însă femeile pătrund din ce în ce mai mult şi se descurcă chiar bine. Cred că o femeie manager în această industrie are mai multe avantaje. Deşi, este clar că din punct de vedere tehnic şi gândire analitică, este greu să bată un bărbat, skill-urile lor în lucrul cu oamenii sunt de mare ajutor. Femeile sunt mai empatice, mai atente la nevoile celor din jur, înţeleg şi abordează o problemă din mai mult unghiuri şi acestea sunt elemente diferenţiatoare."


 Care sunt cele mai importante lecţii din cariera ta de până acum?

"Am învăţat că dacă nu aprofundezi domeniul în care activezi şi nu te auto-depăşeşti, nu poţi avea rezultatele pe care ţi le doreşti. Dar cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o este că oamenii sunt diferiţi şi că trebuie să îţi calibrezi aşteptările în funcţie de personalitatea fiecăruia. Încă lucrez la asta şi tot mă mai trezesc că acţionez câteodată fără să iau în calcul că poate cel de lângă mine nu poate susţine ceea ce mă gândesc eu că ar trebui să fie evident, clar şi simplu de făcut." 

 

„Sunt foarte prezentă în viaţa copiilor mei şi încerc cât pot să menţin balanţa între muncă şi familie, astfel încât să nu neglijez nicio parte” 

Cine sunt oamenii care ţi-au influenţat cel mai mult cariera până acum şi de ce / cum?

"Într-un mod constant şi consecvent, cel care mi-a influenţat cariera şi m-a ajutat să cresc mereu a fost şi este Marius Ursache, fondatorul Grapefruit. De la el am învăţat extrem de multe lucruri, deşi unele aspecte le-am adaptat după personalitatea mea, dar am extras esenţa şi valoare din fiecare "lecţie". De asemenea, încerc să „fur” de la soţul meu permanent câte ceva, deşi el activează într-un domeniu aflat la polul opus, însă aplic şi adaptez ceea ce se potriveşte şi mă face pe mine să mă simt confortabil să implementez. "

Cum reuşeşti să te împarţi între carieră şi viaţa personală?

"Este foarte simplu, o fac natural şi îmi iese de minune. Sunt zile extrem de solicitante şi mai rămân peste program, dar asta se încadrează la excepţii. În rest, programul meu este până la ora 17:00 şi după-amiaza o petrec cu familia. Mai mult, între 13:00-14:00 merg să-l iau pe Roman,  băiatul cel mare, de la şcoală şi-l duc acasă. Sunt foarte prezentă în viaţa copiilor mei şi încerc cât pot să menţin balanţa între muncă şi familie, astfel încât să nu neglijez nicio parte.  Evident, când sunt aspecte importante şi strategice pentru companie, mă ocup cu prioritate, însă am învăţat să nu spun Da la orice solicitare şi să nu mai fiu eu one woman show. "

 

„Digitalul este o industrie în creştere şi are deja câţiva jucători performanţi”

Care au fost cele mai mari influenţe pe care le-a avut în companie participarea ta la MIT Bootcamp?

 "După mai bine de un an Bootcamp-ul încă îşi pune amprenta. De curând am discutat cu o persoană care doreşte să aplice la Bootcamp şi mi-a transmis că impactul asupra companiei s-a văzut şi din exterior, nu doar din interior. S-au văzut maturizarea comunicării de către companie, tipul clienţilor cu care am început să lucrăm cât şi nivelul ridicat de engagement al echipei. Compania a avut rezultate extraordinare în ultimul an şi asta se vede şi în cifre, fapt care se datorează întregii echipe Grapefruit, dar şi a schimbărilor mele de abordare şi mentalitate."

Grapefruit se orientează şi pe atragerea de clienţi din alte ţări? V-aţi gândit şi la deschiderea unui sediu regional sau extinderea în altă ţară?

"Deocamdată ne concentrăm pe piaţa din România şi luăm în calcul în următorii ani, extinderea internaţională cu produsul digital pe care-l vom lansa anul acesta."

 Aveţi două sedii: unul la Iaşi şi unul la Bucureşti. Care sunt avantajele fiecărui sediu?

 "Cel din Iaşi are aproape toată echipa de dezvoltare, Leadership team, broscuţe, pestişori şi o mansardă de vis. Biroul din Bucureşti este mai aproape de clienţi, evenimente, oportunităţi de business. Ambele sedii au un rol strategic în viaţa companiei şi se îmbină excepţional."

 Ce sfaturi dai unei tinere antreprenoare în România lui 2018?

"I-aş recomanda să îşi urmeze instinctul şi intuiţia pentru că sunt o bază importantă în luarea deciziilor la început de drum, dar să nu se lase pradă doar acestor factori. Să se documenteze, să înveţe despre piaţa în care activează, oameni, radiografia unui business sănătos şi să ia şi decizii care sunt mai puţin plăcute."

Dar pentru cineva care îşi doreşte să îşi deschidă acum un business în digital în România?

"Digitalul este o industrie în creştere şi are deja câţiva jucători performanţi. Dacă aş fi acum în postura de a deschide un business în digital, aş investiga foarte bine care sunt competitorii din piaţă, nevoile clienţilor şi aş găsi o nişă bine definită, documentată şi diferenţiatoare faţă de companiile cu vechime. "



I
Ionela Teclea
2018-03-12 23:59:22
Deşi, este clar că din punct de vedere tehnic şi gândire analitică, este greu să bată un bărbat, skill-urile lor în lucrul cu oamenii sunt de mare ajutor. Femeile sunt mai empatice, mai atente la nevoile celor din jur, înţeleg şi abordează o problemă din mai mult unghiuri şi acestea sunt elemente diferenţiatoare."....si aici m-am oprit si n-am mai citit mai departe. Lucrez in domeniul IT de 7 ani si am n exemple cu femei care “au batut” barbatii colegi, si chiar usor. Skil-urile in domeniul acesta se dobandesc prin multa munca si studiu. Nu tin cont de gen. Sa inteleg ca la un interviu ar trebui sa spun ca una din calitatile mele diferentiatoare e empatia...?
mai multe
sus
parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X