Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Dialoguri Despre Putere
Loredana Preda : Nobleţea, o normalitate
În urmă cu 15 ani, Loredana nu a deschis doar un business. Ea a transformat Nobleţea într-o normalitate.

 


Interviul a fost  realizat la Palatul Noblesse, într-o zi superbă,  în care lumina specială care învăluia Palatul,  transforma încăperea  într-o fotografie interbelică, în care regăseşti linişte, iubire şi acea atingere insinuant-sofisticată, dar atât de firească. Ne-am instalat  comod,  la etaj, în celebra Cameră cu papagali, un spaţiu în care culorile îţi intră în suflet şi care îţi comunică infinita bucure a vieţii. 

„Add value to your lifestyle”  este deviza Loredanei Preda, CEO Noblesse Group,  compania de success care reuneşte, azi,  Noblesse Interiors, Studio Insign, Palatul Noblesse- Lifestyle Palace  şi Asociația Culturală. Pe 28 noiembrie 2017, Loredana a primit Premiul pentru reinventarea unei afaceri tradiţionale, la Business Woman Gala&Awards.

„Pe mine mă defineşte Pasiunea. Dar sunt şi pragmatică”

Care a fost întrebarea care te-a motivat să faci pasul în lumea business-ului:Ce? Cum?De ce?

„În primul rând, am căutat în mine acel ceva care să mă motiveze.Şi nu a fost dificilă alegerea. Am lucrat  ceva vreme pentru o companie franceză de mobilă, perioadă în care  m-am îndrăgostit iremediabil de designul de interior. Aşa am început afacerea în domeniul mobilei din lemn masiv, orientându-mă spre producătorii francezi. Am lansat primul showroom , în urmă cu 15 ani  în Bacău. Business-ul  a devenit de anvergură  prin  deschiderea  showroom-ul din Bucureşti, unde am  intrat pe o piaţă puternic concurenţială. Mi-a fost clar de la început că trebuie  să devin  jucător important în domeniu, care să se ridice la nivelul pieţei externe, prin  oferta de produse  şi  de servicii. A fost un angajament pe care l-am făcut eu, cu mine însămi. Şi-l respect şi azi”


Am aflat ce te-a motivat şi de ce. Dar Cum?
„ Pe mine mă defineşte Pasiunea.Dar sunt şi pragmatică. Nu am visat cu ochii deschişi. Aşa că la această pasiune,  specifică  zodiei  Berbecului  care mă guvernează astral, am adăugat şi  un business plan, bine pus la punct. Am calculat fiecare pas, pornind de la primul showroom din Bacău,  urmat  de cel din  Bucureşti. Marele  meu suport a fost şi rămâne soţul meu. El este nu doar umărul meu drag, dar este inginer specialist în industria lemnului. Eu însămi m-am specializat în designul de interior.  Am urmat training-uri şi m-am implicat   în toate  proiectele clienţilor. Designul de interior, pe zona de lux unde ne poziţionăm noi,  înseamnă un domeniu puternic concurenţial, care este dominat de  marii jucători din exterior. E frumos, dar este şi  foarte complicat să  rămâi în picioare. Au fost şi momente grele. Mă refer la  perioada 2010-2011  despre care nu pot spune că nu ne-a afectat. Am rezistat, întărindu-ne poziţia pe piaţă  prin  calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri. Azi, noi nu mai suntem doar un retailer de mobilă,  ci suntem un furnizor de produse şi servicii complete în  design-ul de interior. Şi dacă la început am funcţionat doar pe zona rezidenţială, azi suntem  puternic activi  şi pe zona proiectelor publice,( spaţii de birouri, restaurante, cafenele)”

Ne oprim puţin din dialog. Tocmai sună telefonul Loredanei. „Scuze, este un client şi trebuie să răspund”. Îmi place  firescul ei, CEO-ul de companie. Nu îşi pune asistenta să răspundă. Nu stă cu PR-ul lângă ea, care să cântărească fiecare cuvânt, gest, privire. Noblesse Group are o echipă foarte bună la comunicare. Dar cel mai natural comunicator rămâne tot Loredana Preda.


„Familia  este valoarea căreia trebui să-i acorzi cea  mai mare atenţie”

În cei 15 ani,  ai construit Noblesse Group. Tu eşti CEO-ul. Cum ţi-ai alcătuit echipa care să susţină acest business?

„Pe valorile în care cred şi care se răgăsesc în brandul Noblesse. Sunt valorile valabile nu doar pentru echipă ci şi cele care stau la temelia relaţionării noastre cu clienţii. Pasiunea, Corectitudinea, Profesionalismul  prin care eu înţeleg perfecţionarea permanentă. Unii dintre membrii echipei  au reuşit, s-au integrat şi au ţinut ritmul. Alţii au plecat din echipă. Dar vreau să subliniez că în acest timp a evoluat nu doar businessul,  ci şi eu ca lider. Şi la toate aceste valori, în cei 15 ani de business am mai adăugat  una. Familia  este valoarea căreia trebuie să-i acorzi cea  mai mare atenţie. Între timp, am devenit soţie şi mamă.  Astfel, am învăţat să fiu atentă şi la problemele celor din echipă. Membrii echipei noastre nu sunt  doar nişte angajaţi. Ei sunt oameni şi trebuie să fiu foarte atentă  cu ei, cu problemele lor, cu dorinţele lor. Ei sunt partenerii mei în business. Mulţi au crescut aici la noi, s-au căsătorit aici, au devenit părinţi aici. Am învăţat să împărţim împreună şi zilele bune şi cele mai puţin bune. Suntem Familiei Noblesse”

De ce ai răspuns tu la apelul clientului? De ce nu ai lăsat telefonul la asistentă? De fapt, vreau să aflu de la tine, liderul  propriului business, cât te implici în managemet, azi?

„Cu timpul am învăţat lecţia delegării responsabilităţilor. Azi, nu mai fac multe din ce făceam chiar şi  în urmă cu cinci ani. De când mă ocup cu Palatul Noblesse am delegat multe dintre sarcini. Am fost în firmă şi contabilă şi director de marketing, cam tot ce trebuia. Sigur că azi, la nivel de lider mă consult cu managerii, le ascult propunerile, îi motivez permanent,  îi sprijin să evolueze şi să fie mai buni, profesional. Şi ce am mai învăţat eu, ca lider este să nu le încalc teritoriul. Să le respect zona de responsabilitate. Eu însămi am trecut prin experienţa unor manageri care mi-au încălcat teritoriul şi au intervenit brutal în rolul meu. Ceea ce a dus la o demotivare puternică pentru mine. Uite, vezi, nu este uşor să mă abţin. Dar învăţ în ficare zi asta.”


„Ca antreprenor ai şi o misiune socială  în care trebuie să te implici”

Eu cred că Palatul Noblesse  nu  este o poveste despre lux. Eu cred că acest loc readuce, Aristocraţia, Nobleţea, ca mod de a fi. Ai  deschis acest loc generaţiilor foarte tinere. Nu ai avut o strângere de inimă că cei care işi doresc să fie cool nu se vor regăsi aici?

„Eu cred în Nobleţe. Am creat special, la Palatul Noblesse, programul Fusion Arts-Urban Garden Party, unde reunim comunitatea de artişti tineri, din diferite domenii , organizându-le expoziţii şi prezentându-le creaţiile publicului larg. Toate costurile sunt asigurate  cu susţinerea Asociaţiei Culturale Noblesse. În ultimii doi ani au trecut prin acest prAogram mii de tineri care, venind la Palatul Noblesse  au rămas pur şi simplu fascinaţi de frumuseţea şi arhitectura unei clădiri din alte timpuri. Provocarea mea a fost să-i acomodez pe tineri cu acest concept: Noblesse .Pentru mine cultura este un factor puternic de dezvoltare durabilă. Eu am ales cultura ca misiune socială pentru Noblesse Group, Ca antreprenor ai şi o   misiune socială  în care trebui să te implici”

La 19 ani, puştoaica Loredana Preda îşi dorea să ajungă business woman. Cum sunt cei 20 de ani parcurşi până aici?

„Au trecut ca un vis. Au fost multe,  bune, şi rele, dar Dumnezeu m-a ajutat şi am trecut peste toate. Cred că fiecare vârstă are farmecul ei. La 19 ani aveam  o „nebunie” pe care  am pierdut-o . Azi am experienţă. Într-un fel balanţa se echilibrează. Dar,  uneori îmi este dor de puştoaica de la 19 ani care visa să ajungă business woman”





ÎNSCRIE-TE LA NEWSLETTER PENTRU A PRIMI  NOUTĂŢILE!

NEWSLETTER AICI!

***

Antoaneta Banu este  realizatorul emisiunii  #Business Woman tv, difuzată de postul tvCanal 33 Romania, vinerI de la ora 20,00, live.
Antoaneta este creatorul seriei de interviuri “ Dialoguri despre Putere” şi este specialist personal Brand ​ Communication şi trainer certificat ANC .

 

 

 

 

 

 

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X