Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Fashion & Beauty
LUIZA WILLEMS – 4D
Luiza Willems: mamă, antreprenor, designer, foto-model. 4 dintre cele mai importante roluri ale vieţii mele sunt pilonii de baza ai Family Fashion.

 

Pe parcursul a 24 de ore, rolurile se succed şi se schimbă cu o rapiditate atât de mare, încât uneori mă întreb: “Cine sunt eu acum?”


MAMA a doua fetiţe: Anna Sophie (8 ani şi 6 luni) şi Eva Nicole (4 ani).

Dintre toate, cred că rolul de mamă este cel mai amplu, cu responsabilităţile şi provocările cele mai importante.


De ce? Pentru că îmi doresc să fiu o mamă bună pentru copiii mei. Pentru că îmi doresc să fiu un exemplu pentru ele. Pentru că îmi doresc să cresc copiii fericiţi, care să devină adulţi plini de încredere şi respect pentru ei înşişi şi faţă de ceilalţi.


Ca angajat mi-am permis să plec dintr-o companie sau alta pentru că valorile mele cu cele ale angajatorului nu au mai convers, însă din rolul de mamă nu pot şi nu vreau să plec vreodată.



 

Ca ANTREPRENOR, am multe responsabilităţi pe care le asemăn cu cele din viaţa de părinte. Ştiu că sunt responsabilă pentru deciziile pe care le iau atât în ceea ce priveşte strategia de produs, de promovare, precum şi confortul şi dezvoltarea angajaţilor mei.

După 13 ani de marketing în corporaţii de top, în 2014 am simţit că este momentul să las viaţa de corporate şi să încep altceva: un concept vestimentar inovativ pentru piaţa din România de atunci: Family Fashion, haine pentru mama şi fiica.



Au fost voci care mi-au spus: “dacă nu există deja oferta pe piaţă, nu crezi că este un concept care nu se cere?... că doar nu o să inventezi tu acum roata?!”.

Marketer-ul din mine îi dădea dreptate, dar era o voce şi mai importantă,  mai puternică şi   care spunea: ai încredere în tine. Era vocea antreprenorului.


Şi când deschizi o nişă într-o piaţă, oportunităţile şi riscurile sunt surori. Au fost luni grele, au fost luni în care m-am simţit “pe val”, ca apoi să mă întreb “eu cum o să continui, de unde voi lua banii necesari?” Până când, după 2 ani jumate, am înţeles că preocupările mele, fricile mele… erau fricile tuturor antreprenorilor din România care pornesc afaceri pe cont propriu, cu finanţare proprie şi care se dezvolăa doar din propriul profit.



Family Fashion – concept vestimentar mama-fiica este o poveste de afaceri care s-a născut pentru că îmi iubesc fetele şi  iubesc hainele.  Înţeleg că hainele sunt un mijloc de a ne exprima. Şi ştiu că mamele reprezintă un idol pentru fetiţele lor, un exemplu pe care dores să-l urmeze; în timp ce fetiţele sunt “ca o extensie” a mamei. Fetiţa devine păpuşa mamei pentru care creează roluri şi poveşti.

Rochiile create de mine nu sunt doar simple rochii. Ele sunt o poveste de fericire, oportunitatea de a fi apreciate şi puse în valoare. O mamă îmbrăcată la fel ca fetiţa ei este o atracţie garantată oriunde s-ar afla.

Dar Family Fashion nu creează doar rochii, ci şi pantaloni, cămăşi, veste sau cardigane. Iar din imaginea de familie, băieţii şi taţii fac parte, purtând veste şi papioane asortate cu ţinutele fetelor.



Designer

Primele haine cu care am început au fost nişte fuste cu imprimeu floral şi influenţă tradiţională. Au avut un success imediat şi în fiecare  reinventez rochiile Etno.

Pentru mine, marketingul şi designul vestimentar au foarte multe puncte commune. Amândouă propun concept şi amândouă vând poveşti, valori, aspiraţii. Aşa cum în trecut foloseam un concept creativ şi-l declinam pentru a se potrivi mai multor canale media (TV, presă scrisă, internet), acum aleg un concept vestmentar sau un material din care creez rochii, pantaloni, bluze.

Pentru a  apropria şi mai mult marketing de designul vestimentar,  am urmat un curs de design care m-a ajutat să văd întreaga imagine.

Sursa de inspiraţie

Modelele pe care le creez sunt influenţate de momentul de consum, cu alte cuvinte, de ocazia la care sunt purtate: de la haine casuale, elegante sau foarte elegante,  la haine de vară, de mers la plajă, la rochii pentru nunţi şi botezuri.

Faptul că sunt mamaă de fetiţe mă ajută enorm să înţeleg provocările pe care le avem în a ne îmbrăca fiicele. De fiecare dată când creez un nou articol, îl probez mai întâi cu fiicele mele. Dacă ele se simt confortabil, modelul trece mai departe. Dar dacă le incomodează, se îmbracă greu sau le zgârie… modelul este îmbunătăţit şi uneori… chiar eliminat de la producţie.

Uneori, materialul sau imprimeul este cel care mă impulsionează să creez un anumit model, în timp ce alteori îmi setez un anumit model şi caut cel mai potrivit material care să-l pună în valoare.

Deseori, clientele mele îmi spun: “voi alege în funcţie de ce îşi doreşte fiica mea”, iar şedinţele de consiliere mă ajută mereu în dezvoltarea viitoarelor colecţii.

 

Foto-model

Încă de la început am ales să promovez hainele împreună cu fiica mea mare, Anna Sophie. Pe atunci amândouă eram timide şi aveam emoţii pentru fiecare poză. Dar şi cele mai stângace poze au fost apreciate pentru că transmit emoţie.

Fericirea, bucuria, dintre o mama şi fiica ei, sunt emoţii pe care un manechin profesionist şi orice fetiţă frumoasă nu le pot surprinde.

Pentru mine, fiecare haină are o poveste a ei şi pentru fiecare poveste caut o locaţie specială care să o pună în valoare. Aleg personal locaţia, cadrele, accesoriile… e ca şi cum aş scrie o poveste adevărată, ilustrată prin poze în care noi suntem personajele principale.

 

 

 



R
Radu Andreea-Elena
2018-01-30 14:04:14
Felicitari Luiza! Hainele pe care le creezi sunt foarte frumoase si elegante. Materialele sunt de foarte buna calitate, foarte placute la purtat si foarte usor de calcat. Mult succes si inspiratie in continuare! Andreea Radu
mai multe
sus
parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X