Dialoguri Despre Putere
Valeria Tudor, Voluntariatul produce schimbarea
Pe Valeria am întâlnit-o în anul 2015, într-un eveniment de network-ing când existenţa ei tocmai intrase pe o nouă direcţie. Schimbarea din viaţa Valerie poartă numele Freya

 



„Am susținut diferite cauze încă de acum 3 ani, când am lansat agenția, în ciuda resurselor limitate pe care le aveam.”


După naştere, Valeria a luat decizia că trebuie să-şi facă ordine în viaţă.
Aşa că, la şase luni după  venirea pe lume a  fetiţei Freya, Valeriei Tudor, consultant în PR,  a devenit antreprenoare  şi a deschis The House PR Agency.  În interviul realizat cu ea la „Dialoguri despre Putere” , în decembrie 2015  şi dedicat start-up-ulior, Valeria îmi spunea, la final că „Se poate orice, dacă îţi doreşti”. Freya a împlinit 3 ani şi The House PR Agency a trecut de la un start-up la un business care se dezvoltă. Pe 28 noiembrie, la Business Woman Gala&Awards, ediţia 2017,  The House PR Agency a primit premiul publicaţiei Business Woman pentru implicare în comunitate.  Bun prilej, să o invit pe Valeria Tudor la un nou interviu „Dialoguri despre Putere”.

Au trecut trei ani de la primul nostru interviu. Care au fost provocările de business în această perioadă?

„Provocarea cea mai mare a fost legată de poziționarea agenției. Cum faci să te ia în serios clienții pe o piață deja aglomerată, unde PR-ul nu are neapărat cea mai bună imagine? Cum faci asta mai ales când spui că vrei să faci ceva diferit și că agenția ta are la bază principii britanice de a face comunicare și business, îmbinate cu cele românești. La noi răspunsul a venit încă de la primii clienți, care ne-au arătat că se poate ca profesionalismul să fie apreciat și răsplătit pe măsură. Apoi, oamenii care au fost mereu în jurul nostru și ne-au susținut, ne-au reconfirmat în drumul nostru de aproape 3 ani, că facem ceea ce trebuie și că valorile după care ne ghidăm chiar fac diferența.”

 

“Am primit cu mare bucurie sprijinul echipei The House, care s-a implicat de fiecare dată cu drag în comunicarea proiectelor Fundației Inovații Sociale Regina Maria. Le mulțumim și le dorim mult succes!”

Cristiana Mateoiu, Director Executiv, Fundatia Inovații Sociale Regina Maria

 

Ce s-a schimbat în industria de Comunicare din România?

„Faptul că oamenii sunt mai deschiși la nou și că profesioniștii din domeniu își dau seama că nu pot rămâne acolo unde a început PR-ul, acum 17 ani, ci că succesul merge mână în mână cu performanța. Cei mai mulți comunicatori și-au dat seama că nu poți să crești fără învățare. De aceea și noi punem accent în cadrul echipei pe transfer de know-how și de obicei împărtășim tot ce descoperim nou. Pe de altă parte, au fost câteva trend-uri pe care le-am anticipat: spre exemplu, trecerea către comunicare integrată. Mai mult, intuitiv și pentru că așa am simțit, am susținut diferite cauze încă de acum 3 ani, când am lansat agenția, în ciuda resurselor limitate pe care le aveam. Acum a devenit un trend.„

 

„Pentru mine, retenția oamenilor este la fel de importantă ca retenția clienților”

 

Cât de volatilă/stabilă este relația cu clientul? 

Cât de volatilă îi permiți să fie. Noi ținem aproape cu toți clienții noștri și asta se vede din retenția de peste 80% a clienților din portofoliul nostru. Cei mai mari clienți au rămas la noi. Am renunțat pe parcurs la relațiile cu oamenii care nu credeau în munca noastră și care nu considerau că o comunicare bine făcută poate aduce plus-valoare afacerii lor.

 “Echipa The House a răspuns “prezent” de fiecare dată apelurilor noastre și suntem încântate că au rezonat cu cauza noastră. Mămicile înregistrate în programul asociației ACSIS s-au bucurat de sprijinul pe care l-am avut în comunicarea cauzei lor.”

Georgiana Neuman, Director Executiv, Asociația ACSIS

 

Cum arată planul de business pentru noua etapă în care te afli?

Urmează o etapă de conservare a resurselor și de investiții mult mai controlate. Ca orice business de început care trece la nivelul de business adevărat, încercăm să eficientizăm ce avem disponibil. Mai mult, am investit deja în creșterea echipei și cred că totul se va dezvolta organic, așa cum a fost și până acum. Pentru mine, retenția oamenilor este la fel de importantă ca retenția clienților. De aceea, facem tot posibilul să creștem pe toate planurile încet, dar sigur.

 

„E clar că nu ne sperie munca, așa că, de ce ne-ar speria voluntariatul?”

 

Ce trenduri sunt în Comunicare și PR pentru 2018?

Cum spuneam, cred că deja se face trecerea spre comunicare integrată. Mai ales în contextul unei noi crize economice, toți clienții, având resurse limitate, își vor dori să obțină un pachet de comunicare, mai degrabă decât o componentă. Dacă până acum PR-ul era foarte mult despre relațiile cu presa și despre comunicate de presă, acum nu mai e suficient. De asemenea, consultanța joacă în continuare un rol important. Toți clienții vor să se bazeze pe cineva care să știe să găsească cele mai bune soluții de comunicare, mai ales în situații de criză.

Cum se redefinește CSR pentru 2018?

Prin implicare mult mai activă. Atât agențiile, cât și susținătorii de cauze, vor face tot posibilul să facă voluntariat la firul ierbii și vor încerca să schimbe ceea ce nu le place în societatea de acum. Cu toții ne dăm seama deja că lucrurile nu mai pot rămâne doar pe hârtie. E clar că nu ne sperie munca, așa că, de ce ne-ar speria voluntariatul? 

“Fetele de la The House au fost cu sufletul alături de cauza Dăruiește Aripi și s-au implicat activ în susținerea acesteia. Ne-am bucurat să lucrăm împreună și ține legătura pentru proiecte viitoare!”

Alina Pătrăhău, Fondator, Asociația Dăruiește Aripi

 

Care sunt provocările pentru anul 2018, în business?

"2018 trebuie să fie în continuare un an de creștere pentru noi, mai ales în contextul în care ne-am mărit echipa. Anul acesta pare să fi fost cel mai bun an al agenției. Munca noastră nu a trecut neobservată și am fost premiate pentru rezultatele noastre: am luat premiul pentru Best Social Media Initiative cu Arval – România a stat pe primul loc din 26 de țări în care activează Arval, am primit premiul Business Woman pentru Implicarea în Comunitate și, nu în ultimul rând, am fost desemnați Small Consultancy of the Year la PR Award Romania. Toate aceste premii arată că suntem deja implicate pe diverse zone de expertiză și sperăm ca 2018 să ne aducă tot mai multe proiecte interesante și premii pe măsura muncii noastre."

 




***

Antoaneta Banu este  realizatorul emisiunii  #Business Woman tv, difuzată de postul tvCanal 33 Romania, vinery de la ora 20,00, live.
Antoaneta este creatorul seriei de interviuri “ Dialoguri despre Putere” şi este specialist personal Brand ​ Communication şi trainer certificat ANC .

 

 

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


Statistici trafic - StatCounter.com


X