Business Woman Career
Avon Cosmetics România anunţă un nou manager general.Andreea Moldovan revine după 6 ani în ţară.
Începând cu 1 ianuarie, Andreea Moldovan, unul dintre cei mai apreciaţi executivi AVON, cu o carieră la nivel internaţional, devine General Manager AVON Cosmetics România.

 

 

 

 Ca urmare a rezultatelor din cei 20 de ani şi a poziţiei AVON România în portofoliul global, prin noul rol, Andreea Moldovan preia şi conducerea unei noi regiuni AVON formată din România, Republica Moldova, Bulgaria, Albania şi Macedonia.

 Şi-a început cariera AVON în 1998 ca director de vânzări în Cluj Napoca, au urmat rolurile de director naţional de vânzări în Maroc şi România, fiind apoi director regional de vânzări pentru Europa de Est.

În ultimii 5 ani a condus operaţiunile din Cehia, Slovacia, Finlanda, Estonia, Lituania & Letonia.

 „Mă bucur că preiau acest rol, nu doar pentru că m-am întors acasă, ci şi pentru că România a fost de multe ori dată exemplu de bune practici la nivel global. Crearea acestei noi zone de business ne va oferi încă o oportunitate să punem regiunea pe harta performanţelor în Avon.”, declară Andreea Moldovan.

Valoarea totală a operaţiunilor coordonate la nivelul noii regiuni depăşeşte 150 milioane $.

 Noul manager general AVON este a doua româncă expat care se întoarce în România, după ce acum un an, Angela Creţu, a revenit în ţară pentru a conduce operaţiunile din 19 pieţe, în rolul de Group Vice President Avon Central Europe.

Numirea Andreei Moldova vine după promovarea lui Răzvan Diraţian, cel care condus afacerea din România peste 8 ani, în prezent, în rol de General Manager Avon Filipine, o piaţă de top AVON, aflată în top 5 la nivel global.

Despre AVON

De 20 de ani, Avon schimbă lumea femeilor din România, atât prin frumuseţe, cât şi prin oportunitatea de carieră, promovarea respectului pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea comunităţii, militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă. Avon ocupă o poziţie de top pe piaţa cosmeticelor din România începând cu anul 2002, păstrându-şi această poziţie de atunci şi până în prezent, când peste 7 milioane de clienţi au încredere în produsele companiei. Avon Romania e de asemenea una dintre cele mai implicate companii în cauze sociale. A donat 3,5 milioane de dolari în cadrul campaniilor împotriva cancerului la sân şi a violenţei domestice. Finanţările permit acces la echipament medical performant, educaţie privind depistarea precoce a cancerului la sân, dar şi de dotarea centrelor de adăpost pentru victimele violenţei domestice.

 




 

 

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


Statistici trafic - StatCounter.com


X