Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Informatii Utile
S-a lansat AcademIAA
Primul program transversal de parteneriat între mediul de afaceri din MarCom și mediul universitar

Pornind de la nevoia creșterii nivelului de angajabilitate al absolvenților de învățământ superior din domeniul marketingului și comunicării, IAA România, asociația reprezentativă a mediului de afaceri  din MarCom, în colaborare cu principalele instituții de învățământ superior din MarCom au lansat AcademIAA - primul parteneriat transversal dintre mediul de afaceri și mediul academic din România.

 


Instituțiile de învățământ superior partenere în AcademIAA sunt Facultatea de Marketing din ASE, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din Universitatea București și Facultățile de Comunicare și Relații Publice respectiv Facultatea de Management din SNSPA București.

 

Lansat în Aula Magna a ASE București, în prezența reprezentanților studentilor, a cadrelor didactice universitare din facultățile partenere și a reprezentanților mediului de afaceri, AcademIAA cuprinde 3 linii de proiecte menite să crească nivelul de angajabilitate în MarCom:

 

1/ Intervenții sistemice: cercetare și adaptare de curiculă universitară. În acest sens, la eveniment au fost prezentate concluziile studiului “Motivația Millennials” coordonat de D&D Research. Studiul și-a propus să evidențieze așteptările tinerilor atât de la mediul universitar, cât și de la viitorii angajatori și a adus în prim plan ce funcționează și ce nu funcționează în practică – ca inspirație pentru profesori, angajatori sau studenți.

 

2/ Program pentru formatori. Aici se încadrează programul “Porți deschise pentru profesori în companii”, prin care profesori din cele 4 Facultăți participă lunar la sesiuni organizate de companiile din MarCom și intră în contact direct cu mediul de afaceri, cu practicieni și cu modul de gândire al acestora. În cadrul sesiunilor se abordează teme de marketing/ comunicare, de HR și de soft skills pentru profesori. Până acum, 6 companii au fost gazdele programului “Porți deschise”: Procter & Gamble, McCann, ProTV, Publicis, Telekom și Kubis Interactive.

 

3/ Program pentru studenți. În cadrul evenimentului a fost lansat MentorIAA - program destinat studenților, care presupune mentorat individual pentru carieră sub coordonarea unor mentori recrutați din companiile membre IAA. MentorIAA debutează cu un număr de peste 40 de mentori, fiecare asumându-și coordonarea a 1-3 studenți. Programul constă într-o serie de 6 întâlniri individuale de aproximativ o oră, pe o durată de 3 luni.

 Pentru viitor sunt avute în vedere, printre altele, un program de internshipuri pentru studenți și masteranzi în companiile membre IAA, un program de actualizare a curriculei universitare în domeniile de specialitate, programe de devoltare de "soft skills", precum și studii privind nevoile companiilor în materie de resurse umane și nevoile și motivațiile profesorilor.

 Din echipa de proiect AcademIAA fac parte: Prof. univ. dr. Ioana Cecilia Popescu –Prodecan Fac. de Marketing, ASE, Conf. univ. dr. Valeriu Frunzaru – Prodecan FCRP, SNSPA, Conf. univ. dr. Alexandra Zbuchea – Prodecan Fac de Management, SNSPA, Conf. univ dr. Mădălina Moraru –FJSC, UB, Conf. univ. dr. Dan Petre – SNSPA si D&D Research – Cercetare AcademIAA, Mona Opran – COO Centrade Cheil – Coordonator Proiect MentorIAA, Laura Tampa – Director Programe Educationale IAA România, Victor Dobre – Director Executiv IAA România și Maria Predoiu – Președinte IAA România.

 Proiectul AcademIAA se bucură de susținerea: Prof. Univ. Dr. Dorel Paraschiv – Prorector ASE – Relații cu mediul economico-social și viața studențească, Prof. univ. dr. Călin Vegheș – Decan Facultatea de Marketing, ASE, Prof. univ. dr. Alina Bărgăoanu – Decan FCRP, SNSPA, Conf. univ. dr. Florina Pânzaru – Decan Fac. de Management SNSPA, Prof. univ. dr. Mihai Coman – Decan FJSC, Universitatea București, Boardul IAA România și a Mentorilor voluntari înscriși în programul MentorIAA.

 În cadrul proiectelor de educație, pe lângă AcademIAA, IAA România organizează de 10 ani și programul Școala IAA, un program de traininguri intensive pe 6 direcții de specializare și 3 nivele de studiu destinat profesioniștilor în MarCom. Școala IAA are peste 400 de absolvenți.

 Companiile interesate de detalii despre aceste programe sau care doresc să propună alte proiecte dar și studenții dornici să participe sunt rugați să o contacteze pe Laura Tampa - Director Programe Educaționale IAA România prin email: laura.tampa [@] iaa.ro.

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X