Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Loja de Business
Despre emoții, cu drag!
De cate ori ați simțit înainte de vreo întalnire importanta fie ea de natura personală sau business că vă bate inima aproape să vă sară din piept, că palmele vă transpiră instant și că pulsul crește pâna aproape de a trece de bariera venelor?

 


Emoțiile puternice ce ne guvernează, căci despre ele este vorba, sunt considerate în majoritatea cazurilor emoții rele, bune de ignorat. Oare? Dacă învatam să facem abstracție de ele, de trăirile noastre, se vor disipa, vor dispărea?

Sunt emoțiile bune sau rele? Constructive sau distructive? Ne ajută sau ne împiedică în ceea ce dorim să întrepătrundem? Percepția mea este că, emoțiile ce ne insoțesc în fiecare zi și pe care le experimentăm cu toții, traiesc in cuplu, merg mână’n mână cuminți, câte două: teamă-curaj, dragoste-ură, tristețe-extaz, furie-bucurie, speranță-dezamăgire, tandrețe-dispreț, ș.a.m.d, așteptând sa fie alese. Da, cred că ne putem alege emoțiile nu vice-versa, putem alege încrederea de exemplu, atunci când teama ne da târcoale într-un mod foarte simplu.

Pentru a întelege emoțiile avem nevoie sa le întelegem rădăcinile. Propun sa analizăm cea mai aprigă emoție, teama! Nu spun frica sau fobia, ci doar teama.

Ce înseamnă această emoție pe care o numim TEAMĂ? Înseamnă acel sentiment ce ne acaparează când suntem într-o situatie nefamiliară sub denumitea de teamă de necunoscut, emoție ce ne terorizează la gândul unui posibil insucces și se cheama teama de eșec, îngrijorarea de a nu avea impactul pe care noi, sau de cele mai multe ori cei apropiați, l-am proiectat asupra noastră ca și teama de ridicol în societate, căci noi înșine în intimitatea noastră nu ne simțim ridicoli, sentimentul de a nu fi relevanți, adică teama de a nu ne putea conecta in timp real cu ceilalți.

Sunt realiste aceste temeri sau doar imaginare? Sunt foarte realiste, nu? Căci teama o simțim intens în fiecare celulă, pâna în vârful unghiilor. În ce proporție teama asta simțită atât de puternic are motive reale? De cele mai multe ori motivele reale sunt foarte mici sau induse de ceilalți, căci da, emoțiile se transmit. De exeplu, teama de a nu avea succesul scontat atunci cand susții o prezentare în boardul unei companii cu toate că tu știi că prezentarea ta are conținutul potrivit, ești relevant, însa imaginația începe sa urzească scenarii dupa modelul “what if…”.

Dacă puteți găsi punctul care face diferenta între teama reală, bazată de fapte concrete si teama imaginară, bazată pe supoziții sau proiecțiile persoanelor ce ne influențeaza negativ, atunci, din acel punct puteți construi echilibrul si crește increderea in așa fel încat sa transformați teama în încredere iar încrederea în succes.

Prin urmare, nu cred că emoțiile non-constructive sau mai puțin prietenoase daca vreti sa le denumiți așa, pot dispărea dacă sunt ignorate, însa pot fi transformate dacă ne îndreptăm atenția asupra lor, le analizăm, le descoperim veridicitatea, care de cele mai multe ori nu există, în asa fel încat sa devină controlabile si constructive.

Pe data viitoare.



D
Dica Monica
2018-02-21 10:32:40
Foarte bun articolul. Felicitari
A
Angela
2017-10-11 18:15:31
Frumos articol! Felicitari autoarei.
A
Angela
2017-10-11 18:14:27
Frumos articol! Felicitari autoarei.
A
Angela
2017-10-11 18:14:27
Frumos articol! Felicitari autoarei.
mai multe
sus
parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X