Business & Earnings
Institutul de Marketing lansează programul de training și certificare internațională în Customer Experience
Primele cursuri de seară la Institutul de Marketing se vor derula între 20 octombrie 2017 și 15 martie 2018.

 Programul de training poate fi parcurs la distanță sau într-o variantă combinată cu ateliere face to face și weekenduri intensive, timp de șase luni. Participanții vor aplica toate cunoștințele dobândite într-o lucrare realizată în cadrul organizației în care lucrează, pe care o vor dezvolta cu un tutore din Marea Britanie. Primul weekend intensiv din program are loc la București, pe 28 și 29 octombrie și este susținut de Debbie Pearson, lector al Oxford College of Marketing. Participanții vor absolvi în martie 2017.

 Experiența oferită utilizatorilor este noua armă cu care companiile pot păstra profitabil clienți pe termen lung și, ca urmare, crește și nevoia de oameni specializați în domeniu. De altfel,  institutul de Marketing se mândrește deja cu primii specialiști certificați.

Până pe 16 octombrie, dăm startul înscrierilor în noul program de training. Companiile interesate să-și pregătească și să-și certifice specialiștii au suport direct în România la Institutul de Marketing, iar profesioniștii care doresc să își susțină singuri participarea vor fi sprijiniți printr-un program de plată în tranșe a taxelor de curs.

 „Zona managementului experienței clienților este vastă și nu poți deveni specialist peste noapte. Un program de training pe termen lung sprijiă însă cursanții să își pună la punct noțiunile și să producă un plan concret de customer experience pentru organizația în care lucrează, ceea ce este un suport puternic, tangibil și cu rezultate imediate pentru organizațiile în care aceștia lucrează. Prin cursurile de seară pe care le adăugăm programului nostru de pregătire dorim să le oferim și mai mult sprijin cursanților noștri înscriși în acest program de pionierat”.  – spune Oana Sav, coordonator și trainer la Institutul de Marketing.

Cursanții înscriși până acum sunt din zona tehnologiei, a serviciilor financiare și a comunicațiilor, dar și profesioniști din companii de publicitate, care doresc să fie mai competitivi și să răspundă mai bine nevoilor clienților lor. Cei interesați să se alăture primilor specialiști certificați în acest nou domeniu sunt invitați gratuit la seara deschisă, organizată pe 10 octombrie, la București, la Integral Programe Educaționale, eveniment la care va participa Raluca Tănase, Senior Web Analytics Expert la Netcentric și unul dintre primii abolvenți ai acestui program.

“Mi-a  plăcut volumul mare de resurse pus la dispozitie și, mai ales,  experiența lectorilor și a tutorilor care efectiv mi s-au parut niste dinozauri ai marketingului, fără absolut nicio conotație negativă. Oamenii asta au facut în  toata cariera lor și asta se răsfrânge foarte frumos în experiența de predare-învățare.’’– spunde Raluca despre  studiul în cadrul acestui program.

Un studiu al companiei Gartner arăta că în 2017, 50% din investițiile dedicate produselor vor fi redirecționate către Customer Experience și că până în 2020 această componentă va fi mai importantă decât prețul și produsele în mixul de marketing. De asemenea, se estimează că 41 miliarde de dolari sunt pierdute anual doar de companiile din Statele Unite din cauza problemelor legate de customer service.

Conform statisticilor LinkedIn, în România sunt mai puțin de 160 de profesioniști responsabili de Customer Experience dintre cei peste 25 000 de profesioniști în marketing care au cont pe cea mai populară rețea de socializare profesionalădin domeniul carierei și networking-ului din lume. Doar piața de soluții de tehnologie de customer experience managament a crescut cu peste 20% în intervalul 2012-2016. Motorul acestei evoluții a fost creșterea constantă a numărului de puncte de contact și interacțiune cu clienții.

***

Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în România tuturor marketerilor interesați de performanță profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing, dar și webinare pe teme de interes din domeniu și susține, din acest motiv, și un portal dedicat de resurse, www.marketingfocus.ro.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare asociație a oamenilor de marketing din Europa, cu peste o sută de ani de existență. CIM trasează standardele profesionale în domeniu, dezvoltând și actualizând permanent programele de studiu în funcție de dinamica pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor.

Cei interesați pot găsi mai multe informații pe site-ul dedicat, www.institutuldemarketing.ro,  Dar și pe portalul de resurse Marketing Focus.

Contact: Beatrice Dumitru, beatrice@institutuldemarketing.ro.

 

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


Statistici trafic - StatCounter.com


X