Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Fashion & Beauty
Farmec are unul dintre cele mai puternice şi valoroase portofolii multibrand, cu 2 mărci în top 5 branduri româneşti
Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, este singura companie prezentă cu 2 branduri în primele 5 poziţii ale Topului "100 cele mai puternice branduri românești", realizat de Revista BIZ şi Unlock Market Research. În Topul prezentat în cadrul evenimentului BrandRo, Gerovital s-a clasat anul acesta pe locul doi, iar Farmec deţine poziţia a patra

Studiul mAsoară puterea mărcilor româneşti în baza a trei indicatori: importanţa mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea sa. Cercetarea a fost realizată pe un eşantion reprezentativ la nivel de repartiţie teritorială şi împărţire pe sex, format din 1.000 de respondenţi, cu o vârstă cuprinsă între 18 şi 55 de ani.

„Prezenţa constantă a brandurilor Farmec în Top "100 cele mai puternice branduri românești" este cea mai concludentă dovadă a valorii şi forţei întregului portofoliu multibrand al Farmec, care se conturează tot mai puternic, de la an la an. Suntem prezenţi în acest clasament în total cu 5 branduri, dintre care cele mai bune poziţii sunt obţinute de Gerovital şi Farmec. 2017 a fost un an important pentru ambele branduri. Astfel, Gerovital a aniversat 50 de ani de tradiţie şi inovaţie pe piaţa locală, a fost dezvoltat spre segmentul premium prin lansarea Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi s-a bucurat de o extindere fulminantă a reţelei de magazine de brand. Farmec a fost, de asemenea, dezvoltat cu noi linii de produse şi a beneficiat de un rebranding al gamei. Sunt rezultate cu care ne mândrim şi care deschid seria realizărilor de succes ce vor avea loc în perioada următoare”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Farmec devine cel mai bine clasat producător de cosmetice din acest top, menţinându-se pentru al doilea an consecutiv cu două branduri în top 5 al clasamentului celor mai puternice branduri românești.

Deţinerea locului doi în topul celor mai puternice branduri româneşti este o nouă distincţie importantă pentru Gerovital, care în acest an a fost declarat Superbrand 2017, evidenţiindu-se faţă de alte peste 1.200 de branduri analizate prin calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă. De asemenea, brandul a obţinut titlul de “Produsul Anului 2017”, la categoria “Îngrijirea feței” pentru trei dintre cele mai recente produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution.

Lista performanţelor Gerovital din acest an este continuată de lansarea mai multor game noi şi relansarea altor linii consacrate şi apreciate de români. Printre acestea se numără gamele Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital Stop Acnee, Gerovital Geluri de duş, Gerovital Plant Deodorante.

La nivel naţional, Gerovital a fost declarat lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, cu o cotă de piaţă valorică de 23.3%* şi pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr, cu o cotă de piață valorică de 25,9%**. Mai mult decât atât, soluţiile pentru îngrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai vândute produse din întreg portofoliul companiei clujene.

 Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

 Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător român de cosmetice - este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

 În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei cosmetice Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

 La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Twitter: https://twitter.com/farmec

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

 

Site şi magazin online: www.farmec.ro

 

* - “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru îngrijirea feţei, segmentul CARE pe piaţa din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie- Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.”

 ** -  “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru tratamente cosmetice de păr pe piaţa din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie - Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.”

 





   politica de confidentialitate   politica cookie
X