Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business Woman Career
Make-up-ul ca vocație
„Clienta ideală este aceea care îmi respectă munca şi timpul acordat ei.” interviu cu Mihaela Apetrei, make-up artist

Când ai descoperit pasiunea pentru machiaj? Este o pasiune insuflată din familie sau din cercul de prieteni? Te-a inspirat cineva pe acest drum?

 

Nu mi-a fost greu să o descopăr, având o mamă cochetă. Tot timpul am fost atrasă de hair styling şi make-up. La 22 de ani am decis să fac primul curs de hair stylist şi după scurt timp m-am angajat. Purtând întotdeauna coafuri şi machiaje îndrăznețe, clientele îşi doreau un make-up şi o coafură ca a mea, astfel că, ușor, uşor am început să machiez fără niciun curs. După 3 ani cerințele au fost din ce în ce mai mari şi m-am hotărât să fac cursuri de specializare.

 

Cât de mult talent și câtă știință este în realizarea unui machiaj profesionist? Poate machia cineva bine „după ureche”, cum se spune sau este nevoie de studii destul de serioase pentru a învăța tainele machiajului?

 

Cred că 70% talent şi 30% știință. Pentru a-ţi realiza un machiaj zi de zi nu ai nevoie de specializare, dar dacă vrei să faci carieră din aşa ceva, cu siguranță vei avea nevoie de foarte multe cursuri de specializare. În acest domeniu este întotdeauna ceva nou de învățat, iar eu în fiecare an merg la cel puțin 2 cursuri, unul de hair styling şi unul de make-up.

 

Care au fost principalii tăi mentori și care sunt cele mai importante reguli după care te ghidezi în machiaj?

 

Pot spune ca mentorul meu este mama mea pentru că nu a ieșit niciodată din casă nemachiată, necoafată şi fără tocuri. Tot timpul m-am ghidat sa machiez astfel încât să evidențiez trataturile, nu să le ascund sau să le modific.

 

Contează „chimia” cu modelul în cât de bine reușește un machiaj?

 

Da, fără îndoială contează foarte mult. Am cliente care emană energie pozitivă şi îmi oferă o zi minunată, şi am cliente care simt că îmi iau toată energia, stând cu oglinda în mână la fiecare produs aplicat pe faţă.

 

Preferi ședințele „artistice” (gen pictoriale pentru prezentări de modă pe podium sau în reviste) sau mai degrabă ședințele cu obiectiv practic (eveniment personal, eveniment de business ș.a.m.d.)?

 

Sunt deschisă pentru orice, îmi plac ambele în aceeași măsură. De câte ori am primit o colaborare am acceptat-o dacă am putut.

 

Există niște tendințe / mode în machiaj? Putem spune că „se poartă” un anumit tip de machiaj acum?

 

Da, există tendințe - de exemplu, anul acesta se poartă farduri sclipicioase, aurul, bronzul şi argintul; nu sunt materiale pentru confecționarea bijuteriilor ci decorațiuni pentru pleoape. Liniile de tuş nu se demodează niciodată. Machiajul clasic smokey eyes este cel mai popular machiaj din industria frumuseții, devenind cât se poate de atrăgător şi de extravagant.

 

Diferă machiajul funcție de naționalitate (și deci de trăsăturile / coloristica tenului)? Ai machiat și persoane de culoare sau asiatici?

 

Da, am avut ocazia să machiez şi persoane de altă naționalitate şi a fost o experienţă minunată; da, sunt diferențe la forma ochilor, la ten.

 

Care consideri că este cea mai importantă realizare profesională de până acum?

 

Sunt foarte mândră că am ajuns la acest nivel în care îmi pot selecta clienții şi peste puțin timp îmi voi deschide propria Academie de make-up şi hair styling.

 

Cine este, din punctul tău de vedere, clienta ideală? Apropo, vin și bărbați pentru ședințe de machiaj?

 

Pentru mine, clienta ideală este aceea care îmi respectă munca şi timpul acordat ei. Am participat la un eveniment business unde am fost nevoită să machiez şi bărbaţi şi femei, dar îmi face mai multă plăcere să lucrez cu femeile, deşi la bărbaţi este mai puţin de muncă.

 

Ce planuri de viitor ai?

 

Să devin cea mai bună make-up artistă şi hair stylist din România şi nu numai.



A
Alice Popa
2017-09-15 11:03:31
Si eu dupa ce m-am mutat in Cosmopolis am facut cursuri de makeu-up si pot zice ca scot in plus pe langa job din diverse proiecte cel putin 400e pe luna.
mai multe
sus
parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X