Loja de Business
Networking-ul ca investiţie de business
În era imediatului, când toţi antreprenorii îşi doresc rezultate rapide şi vânzări punctuale, să identifici persoanele cu care poţi dezvolta o relaţie de business şi să reuşeşti să menţii aceste relaţii în timp poate fi o investiţie de business cu rezultate excelente, pe termen lung.

 Deşi networking-ul nu este perceput drept o unealtă de business - unii oameni de afaceri îl asociază mai degrabă cu o pierdere de timp, decât cu un timp investit în afacere. Cum devine aşadar networking-ul o investiţie de business?

În afara României, networking-ul este un canal de promovare – de marketing, pr şi branding personal dar şi de pre sales – locul unde găseşti prospecţii şi lead-uri. La noi este văzut ca un mod de a petrece timp liber, mai puţin de a-l investi.

Există o mare diferenţă între un eveniment de afaceri – unde participanţii sunt spectatori şi o întâlnire de networking, unde toţi participanţii sunt personaje principale. Networking-ul trebuie perceput aşadar ca un instrument de business, nu pauza de cafea.

Din păcate, românii asociază networking-ul cu o activitate socială de timp liber, nu vă d valoarea de business. Ce trebuie să înţeleagă este că atunci când faci networking, nu închei o afacere a doua zi. Este ceva ce trebuie făcut permanent şi consecvent, dar care îţi aduce beneficii pe termen lung.

Oamenii trebuie să înţeleagă că a crea valoare înseamnă să schimbi informaţii, nu să le păstrezi pentru tine. Dacă nu le poţi fructifica tu, este mai bine să le folosească  altcineva iar în schimb vei primi şi tu din partea lor valoare – moneda reală de schimb a networkingului.

Dacă tu ai un măr şi eu am un măr şi facem schimb de mere, vom avea amândoi câte un măr. Dar dacă tu ai o informaţie şi eu am o informaţie şi facem schimb de ele, vom avea amândoi câte două informaţii.

 Majoritatea evenimentelor din piaţă sunt ancorate pe diverse subiecte, nu pe networking. Oamenii sunt atraşi să meargă acolo pentru că este vorba de un speaker, o lansare, o gală, o festivitate de premiere iar partea de networking nu este promovată. De aici a venit si numele comunităţii – we need MORE Networking!

Faţă de alte evenimente organizate în piaţă, conceptul M.O.R.E. Networking se bazează exclusiv pe networking – întâlniri de networking bilunare, dimineaţa – între membri şi invitaţii lor şi ateliere de networking bilunare – destinate exclusiv membrilor, care le permit să se cunoască şi să se ajute cu experienţe de business şi recomandări calificate. Pentru că vanzarea este transfer de încredere şi entuziasm – MORE Networking este despre oameni care au înţeles că vânzarea este o consecinţă, nu un obiectiv principal.

Exista două echipe ţi se pregăteşte lansarea celei de-a treia; fiecare membru reprezintă un singur domeniu de activitate şi misiunea tuturor este crearea de relaţii, nu de baze de date!

 În afară de întâlnirile de networking, la care sunt invitaţi să participe manageri şi antreprenori din diverse domenii de activitate, comunitatea organizează periodic şi alte evenimente de business - workshop-uri şi seminarii pe diverse teme de interes pentru antreprenori – aplicaţii mobile, pay per click, marketing online, schimbări legislative, tehnici vânzări. Beneficiul suplimentar este mix-ul între un mini-training şi practica, accesul la informaţie de calitate şi oameni de valoare – cu scopul de educare a mediului antreprenorial. Şi bineînţeles, mai mult networking!

 

Accesul la toate evenimentele organizate se face pe baza unei taxe de participare  şi în urma înregistrării pe site sau pe mail. Mai multe informaţii despre beneficii şi  fondatori, pachetele de membership şi calendarul evenimentelor de business şi networking  sunt disponibile pe www.morenetworking.ro şi la vreau@morenetworking.ro.

 

Ce spun membri despre networking, ca investiţie de business?

 

„Pentru mine, Business Networking-ul reprezintă cea mai bună oportunitate de dezvoltare a business-ului şi a oamenilor din spatele acestuia. A fi parte dintr-o comunitate de networking mi-a dat şansa să fiu într-o continuă dezvoltare personală şi profesională, să îmi lărgesc fără  emoţii zona de confort, să realizez faptul că afacerile se fac între oameni şi să îmi extind portofoliul de clienţi şi reţeaua de contacte valoroase, la care pot apela şi pe care le pot recomanda în orice moment, fără rezerve.”

Madalina Ciornohuz

Corporate Sales Manager

WeTranslate Complete Solutions

 

“ Networkingul ar trebui să devină materie obligatorie începând cu învăţământul gimnazial. Din punctul meu de vedere ai nevoie de networking oriunde şi oricând. Cu cât intri mai repede în contact cu instrumentele specifice networkingului, succesul tău ca om este aproape garantat, acelaşi lucru l-aş spune şi pentru domeniul business. Sunt suficiente motive pentru care noi oamenii avem nevoie de o reţea de cunoaştinţe, oameni pe care să îi ţinem aproape mereu. Lucrul acesta este valabil şi în business. Dezvoltarea S.C.A. Grecu si Asociaţii s-a bazat şi se va baza mereu pe networking, facem networking începând cu anul 2006, chiar de la început. Până acum, reţeaua noastră de cunoştinţe, clienţi, parteneri a crescut constant devenind un element de bază în businessul nostru. Participăm la evenimente, conferinţe, dar suntem înscrişi şi în More Networking pentru că avem nevoie de un networking organizat, un networking care multiplică de fiecare data posibilitatea de a cunoaşte şi a transforma oportunităţile în concret. Reţeaua de cunoştinţe pe care o construieşti cu ajutorul networkingului poate ajuta la succesul tău orice ai dori să faci în viitor.”

CIPRIAN GRECU

Managing Partner

Grecu şi Asociatii

 

„În epoca noastră de inflaţie informaţională  şi concurenţă acerbă  a tuturor canalelor de comunicaţie pentru atenţia clienţilor, o întâlnire clasică, „offline”, pare, la prima vedere, o pierdere de vreme. Însă,  în contrast cu canalele de comunicaţie ce vizează să ne transmită  multă  informaţie într-un timp cât mai scurt, in business networking  gaseşti ritmul firesc în care să transmiţi în primul rând valori, nu informaţii. Orice afacere bazată  pe valori îşi găseşte firesc locul în networking.

Sorin Branzei

Owner

Vertical Technology

 

În networking înveţi un lucru: că dacă nu ştii să vorbeşti despre tine şi compania ta şi să transmiţi încredere, poţi să ai cel mai fain produs sau serviciu, e degeaba. Înveţi să-ţi spui povestea, iar noi am uitat asta. Şi am uitat importanţa contactului uman. Poate asta e principalul lucru pe care îl datorez networkingului, faptul că mi-a amintit cât de important  e să facem o impresie bună într-o întâlnire live, nu doar în prezentări online şi pe site-uri.

Rezultatele în bani sunt obiectiv secundar pentru mine în MORE în primul an. Eu sunt aici de cam 7 luni şi rezultatele în cifre încep să apară acum, dar câştigul ca evoluţie a mea personală l-am simţit de la început şi cred foarte mult în puterea networkingului.”

Laura Baciu

Managing Partner

The Estate

 

Activitatea de networking poate fi consumatoare de timp şi energie, dacă o faci haotic. Dar dacă o gândeşti ca pe o strategie pe termen lung, cu obiective clare şi pe care o faci săptămânal, într-un cadru organizat şi profesional, se va dovedi cea mai bună investiţie personală  şi profesională!

 

Dacă vrei să fii prosper 1 an, cultivă  grâu. Daca vrei să fii prosper 10 ani, plantează  copaci. Dacă  vrei să fii prosper 100 de ani, cultivă relaţii.

 

 Roxana Domnica

Fondator MORE Networking

vreau@morenetworking.ro

0721570574



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


Statistici trafic - StatCounter.com


X