Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business Woman Career
Brandul Personal:Cine sunt sau ce imi doresc să fiu
În 1996 Tom Peters spune în cartea sa denumită: “The Brand Called YouŞ „Nu conteaza vârsta, poziţia sau domeniul în care lucrăm, dar trebuie să înţelegem cât de important este conceptul de branding. Cea mai importantă afacere a mea sunt EU. Succesul în afaceri, azi este determinat de cea mai importantă activitate a noastra: ceea de marketing manager pentru Marca Personala numita EU.”


Şi câtă dreptate are, domnul Peters care a intrat şi în Cartea Recordurilor pentru cel mai bine plătit consultant în business. Brandul personal are un impact major în succesul nostru dar şi pentru veniturile noastre. 

 Brandul personal bine construit iţi aduce un job bine plătit. Prin el, tu reuşeşti să aduci plus valoare şi profit companiei pentru care lucrezi şi, în cele din urmă face din tine Personalitatea! Sincer, cât de mult aţi luat în calcul brandul pesonal atunci când aţi lansat propriul business? O să vă spun eu: Foarte puţini dintre noi se gândesc la acest capitol important. 

De curând, Valoria Business Solutions  singura companie care oferă servicii de training, consultanţă şi executive coaching integrate cu soluții de management a realizat studiul  Puterea Brandului Personal.
Acesta pune în evidenţă modul cum este pecepută puterea brandului personal în mediul de business din România. 

Studiul este unic la noi şi este o fotografie  mare, generală despre  ce facem şi mai ales ce nu facem pentru brandul personal. 
În emisiunea Business Woman, pe care o realizez la postul tv de business, Canal 33 România, am invitat-o în ediţia de vineri 21 iulie, pe Elena Badea, Managing Partner la Valoria şi expert în marketing şi comunicare. 

Elena este pasionată de NLP, ține cursuri de psihologia vânzării și psihologia leadershipului. În anul 2016 a făcut pasul spre antreprenoriat, după ce timp de 15 ani a condus departamentul de Marketing și Business Development al unei importante companii străine din România.

Concluziile acestui studiu arată că:

32% își construiesc în mod consecvent și proactiv brandul personal

59% folosesc LinkedIn ca  principal canal pentru comunicarea brandului personal

67% consideră important brandul pensonal pentru că le aduce recunoaștere și vizibilitate

19% lucrează sistematic la construirea brandului personal de 4-10+ ani

Dezbaterea pe care am realizat+o împreună cu Elena Badea pe tema Brandului Personal poate fi urmărită aici. 

Intraţi în tainele Brandului Personal, în articolul sinteză realizat de Elena Badea şi publicat pe blogul său, chiar aici.
Şi nu uita: cea mai importantă afacere a ta eşti  TU ÎNSUŢI !

Vă aştept în fiecare vineri de la ora 20,00 în live la  emisiunea Business Woman  #Building A World

Pe curând,
 Antoaneta Banu 




parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X