Business Woman Career
Brandul Personal:Cine sunt sau ce imi doresc să fiu
În 1996 Tom Peters spune în cartea sa denumită: “The Brand Called YouŞ „Nu conteaza vârsta, poziţia sau domeniul în care lucrăm, dar trebuie să înţelegem cât de important este conceptul de branding. Cea mai importantă afacere a mea sunt EU. Succesul în afaceri, azi este determinat de cea mai importantă activitate a noastra: ceea de marketing manager pentru Marca Personala numita EU.”


Şi câtă dreptate are, domnul Peters care a intrat şi în Cartea Recordurilor pentru cel mai bine plătit consultant în business. Brandul personal are un impact major în succesul nostru dar şi pentru veniturile noastre. 

 Brandul personal bine construit iţi aduce un job bine plătit. Prin el, tu reuşeşti să aduci plus valoare şi profit companiei pentru care lucrezi şi, în cele din urmă face din tine Personalitatea! Sincer, cât de mult aţi luat în calcul brandul pesonal atunci când aţi lansat propriul business? O să vă spun eu: Foarte puţini dintre noi se gândesc la acest capitol important. 

De curând, Valoria Business Solutions  singura companie care oferă servicii de training, consultanţă şi executive coaching integrate cu soluții de management a realizat studiul  Puterea Brandului Personal.
Acesta pune în evidenţă modul cum este pecepută puterea brandului personal în mediul de business din România. 

Studiul este unic la noi şi este o fotografie  mare, generală despre  ce facem şi mai ales ce nu facem pentru brandul personal. 
În emisiunea Business Woman, pe care o realizez la postul tv de business, Canal 33 România, am invitat-o în ediţia de vineri 21 iulie, pe Elena Badea, Managing Partner la Valoria şi expert în marketing şi comunicare. 

Elena este pasionată de NLP, ține cursuri de psihologia vânzării și psihologia leadershipului. În anul 2016 a făcut pasul spre antreprenoriat, după ce timp de 15 ani a condus departamentul de Marketing și Business Development al unei importante companii străine din România.

Concluziile acestui studiu arată că:

32% își construiesc în mod consecvent și proactiv brandul personal

59% folosesc LinkedIn ca  principal canal pentru comunicarea brandului personal

67% consideră important brandul pensonal pentru că le aduce recunoaștere și vizibilitate

19% lucrează sistematic la construirea brandului personal de 4-10+ ani

Dezbaterea pe care am realizat+o împreună cu Elena Badea pe tema Brandului Personal poate fi urmărită aici. 

Intraţi în tainele Brandului Personal, în articolul sinteză realizat de Elena Badea şi publicat pe blogul său, chiar aici.
Şi nu uita: cea mai importantă afacere a ta eşti  TU ÎNSUŢI !

Vă aştept în fiecare vineri de la ora 20,00 în live la  emisiunea Business Woman  #Building A World

Pe curând,
 Antoaneta Banu 




parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


Statistici trafic - StatCounter.com


X