Men we like
Răzvan Diraţian este promovat în rolul de General Manager Avon Filipine
Dupa 8 ani ca General Manager Avon Romania&Republica Moldova, Razvan Diratian a preluat conducerea Avon Filipine, una dintre principalele piete Avon (top 5 la nivel global).

Promovarea este susţinută de performanţele obţinute de Răzvan. Sub conducerea lui, compania a inregistrat 18 trimestre de creștere consecutivă, iar in 2016, Avon România a intrat în top 15 piețe,   înregistrând cea mai mare creștere în business (peste 10%).  Razvan este al 43-lea roman care  va duce pe alte meleaguri valorile, experienta si apetitul de explorare.

Răzvan Diraţian este absolvent al Facultăţii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

A decis să lucreze încă din timpul facultăţii întrucât abordarea în cadrul facultăţii i se părea foarte teoretică. Astfel, primul loc de muncă a fost în cadrul firmei de cercetare Mercury Promotions, unde a început să înţeleagă ce înseamnă o multinaţională, în condiţiile în care compania avea ca şi clienţi nume importante precum Kraft sau Ursus. Ideea de a face parte dintr-o astfel de companie i-a surâs şi astfel a început să urmarească ofertă de job-uri. Nu îşi propusese un loc de muncă în industria cosmetică, ci mai degraba un post într-o multinaţională din zona bunurilor de larg consum.

În 1999 s-a alăturat echipei Avon, iar prima sa poziţie în cadrul companiei a fost de Sales Analyst, urmând ca în 2003 să preia conducerea departamentului de Sales Support.

În 2006 a fost numit Business Integration Manager. Curajul şi determinarea sa s-au transpus an de an în rezultate excepţionale şi prin fiecare proiect a reuşit să urce încă o treaptă către succesul profesional.

La 33 de ani, a devenit unul dintre cei mai tineri CEO din peisajul de business din România, preluând conducerea Avon România. În 2009, Răzvan Diraţian a preluat şi piaţa din Moldova, devenind Director General Avon România şi Moldova. Sub conducerea sa, Avon România a cunoscut 18 trimestre de creștere consecutivă și inovare pe parcursul mai multor ani, printr-o abordare flexibilă, responsabilă, orientată către Reprezentanți, iar Avon și-a menținut cu succes poziția de brand de frumusețe numărul 1 în România și Top Social Brand în Social Media. 

 În 2016, Avon România a intrat în top 15 piețe Avon, înregistrând cea mai mare creștere în business (peste 10%). Implicarea lui și determinarea de a pune pe primul loc Reprezentantul Avon în tot ceea ce face, precum și pentru felul său de a conduce și de a dezvolta o echipă puternică și talentată, au adus companiei distincția de Top Employer pentru doi ani consecutivi: 2016 și 2017.

 Aceste performanțe l-au pus pe Răzvan Dirațian pe harta liderilor de top din lumea Avon, el fiind promovat recent în rolul de General Manager Avon Filipine, piață în top 5 la nivel global.

 Premii și distincții

Gala Top Young Managers 2011 - Best Young Manager for Consumer Markets, Business Magazine

Gala CSR Romanian Awards 2016 – CEO for CSR

 În date statistice, Filipine înseamnă arhipelagul cu 7107 insule, cu vorbitori a 80 de limbi și dialecte.Populaţia sa este de  99,4 milioane locuitori, 50% ( 24 ani sau mai puțin) fiind reprezentată de segmental tânăr.

 AVON FILIPINE

 -Vânzări anuale $330M

 -Top 4 piețe AVON la nivel global, cea mai mare din APAC

 -Compania de vânzări directe numărul 1 în beauty, cotă de piață în categoria Personal Care 44%.

 -Model unic de distribuție: 171 centre de distribuție, dintre care 5 operate direct de AVON, iar celelalte operate prin terți furnizori.

 -Avon, de 39 de ani în Filipine

  AVON ROMÂNIA

-Cifra de afaceri totală 2016 : 550,709,271.00 lei

-Top 15 piețe AVON la nivel global, cea mai mare creștere din regiune în 2016.

 -România,supra-numită”Țara Parfumurilor”.

 -Centru de distribuție CHIAJNA- deservește 5 țări din regiune (România, Moldova, Albania, Bulgaria, Macedonia)

 -Avon, 20 de ani în România

 -În 2013 lansează platforma de e-commerce avon.ro

 ---------

 De 20 de ani, Avon schimbă lumea femeilor din România, atât prin frumuseţe, cât şi prin oportunitatea de carieră, promovarea respectului pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială, militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.

Avon este brandul numărul 1 de produse de machiaj din România* (*Sursa: Euromonitor International Limited). În 2016, compania a înregistrat o creştere de piaţă double digit, tot în 2016 a câştigat premiul Glamour Beauty Award pentru cel mai votat produs de către cititoarele revistei: rujul Avon Matte.

Avon se mândreşte cu peste 20.000 de nuanţe de machiaj din portofoliu.

Broşurile Avon au un tiraj record, se tipăresc aproximativ 600.000 de exemplare la fiecare trei săptămâni, în fiecare material tipărit de acest fel, Reprezentanţii Avon regăsesc peste 1000 de produse, aproximativ 50 dintre ele sunt noi.

La fiecare secundă, Avon vinde 4 rujuri, 2 mascara şi 3 crème Anew. Valoarea medie a unei comenzi este de aproximativ  200 lei, iar Avon România poate fi denumită şi “ţara parfumurilor” pentru că acestea deţin 40% din portofoliu companiei.

Avon este compania care a promis că luptă pentru sănătatea femeilor din România şi dovedeşte continuu acest lucru. A donat peste 2,9 milioane de dolari în cadrul campaniilor împotriva cancerului la sân şi a violenţei domestic, prin donaţiile Avon peste 3,5 milioane de femei au acces la echipament medical, au parte de educaţie privind autoexaminarea şi depistarea precoce a cancerului la sân, dar şi de centre de adăpost, în cazul violenţei domestice.

 

 




parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


Statistici trafic - StatCounter.com


X