Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business & Earnings
Auditul lingvistic de terță parte – un nou trend corporate
Ce reprezintă auditul lingvistic de terță parte? În mod frecvent, este necesar ca o companie să aibă o imagine exactă asupra cunoştinţelor lingvistice atât în ceea ce priveşte angajaţii, cât şi în ceea ce priveşte candidaţii pe posturile vacante. Centrul de Limbi Străine A_BEST oferă servicii de audit lingvistic relevante în acest sens, sprijinind astfel Departamentele de Resurse Umane în demersurile lor.

Testele de limbi străine A_BEST sunt standardizate, iar rezultatele obținute sunt conforme Cadrului European de Referință pentru Limbi Străine.

 

Candidaților li se administrează un test scris, online, cu itemi atât obiectivi,  cât și subiectivi. Ulterior, are loc testarea individuală orală, via telefon, 10-15 min/ persoană evaluată, bazată pe o serie de întrebări din domenii diverse. După evaluarea competențelor lingvistice în urma evaluării testului scris și a probei orale via telefon, Beneficiarul primește un raport complet, oficial, conform standardelor CEF (Common European Framework). Termenul uzual pentru trimiterea raportului final este de 24 de ore.

 

Procesul de audit lingvistic poate fi aplicat: la nivelul întregii companii; la nivelul unui singur departament; poate fi concentrat pe un anumit grup de angajaţi/ candidaţi; sau doar pe 1-2 angajaţi/ candidaţi.

 

Ce companii utilizează serviciul de audit lingvistic de terță parte?

Majoritatea clienților noștri corporate utilizează testări lingvistice la nivel micro, de exemplu atunci când se dorește o corectă evaluare internă a propriilor angajați sau când se face un plan de training în aria limbilor străine.

Când vorbim însă de volume mai mari de lucru, companiile care solicită servicii de audit lingvistic sunt, în general, fie agenții de recrutare, fie call centere.

 

Agențiile de recrutare sunt direct interesate să selecteze rapid și eficient cei mai competenți candidați din punct de vedere lingvistic. Una dintre probleme frecvente cu care se confruntă recrutorii este subiectivitatea ȋn autoevaluare, de cele mai multe ori CV-urile neredând realitatea în ceea ce privește competențele de limbă străină. Deseori, oamenii au tendința fie de a se supraevalua, fie de a se subestima, iar de aici nevoia apelării la o terță parte.  O altă provocare a recrutorilor este timpul alocat întregului flux de recrutare, iar auditul lingvistic scurtează considerabil timpul dedicat procesului și conduce la  o eficientă ocupare a posturilor vacante, mai ales atunci când cunoașterea unei anumite limbi străine reprezintă o condiție sine-qua-non de selecție.

 

Cele mai provocatoare proiecte însă sunt cele care vizează auditarea agenților de call center, raportul de audit reprezentând în aceste cazuri temeiul validării calității serviciilor de outsourcing furnizate pentru clienții lor finali din țări precum Germania, Italia, Franța etc. În cazul acestor proiecte, un avantaj pentru A_BEST îl are faptul că noi suntem prima companie locală care a obținut certificarea Sistemului de Management al Calității conform standardului ISO 9001:2015, în urma auditului realizat de compania TÜV SÜD Management Service GmbH, Organizație germană de certificare de terță parte, inclusiv pentru serviciul de testare lingvistică. Această certificare a Centrului de Limbi Străine A_BEST sporește credibilitatea noastră ca specialiști, mai ales în ochii clienților finali ai celor care ne contractează pe noi să realizăm proiectul. 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X