Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Dialoguri Despre Putere
Două treimi dintre români ar plăti mai mult pentru produsele întreprinderilor sociale
Pe 26 octombrie 2016, am organizat Conferinţa Dialoguri despre Putere, prima ediţie fiind dedicată antreprenoriatului social. Luni, 26 iunie, de la ora 20,00 în ediţia #Deschis Pentru afaceri, emisiune pe care o realizez la postul tv de business Canal 33 România aduc în dezbatere antreprenoriatul social, dar de data aceasta din perspectiva pe care au au consumatorii asupra produselor realizate de aceste întreprinderi sociale. Discuţia se va concentra pe studiul realizate de Corina Cimpoca şi MKOR Consulting, fiind o analiză privind deschiderea consumatorilor față de ideea de a sprijini persoanele defavorizate și comunitățile, prin achiziționarea de produse de la întreprinderi sociale.

Rezultatele arată că aproape două treimi din cei intervievați (64%) ar fi dispuși să plătească în plus pentru un produs care creează locuri de muncă persoanelor din categorii defavorizate și sprijină dezvoltarea comunităților locale.

Dintre aceștia, 79% ar scoate din buzunar cu 6% - 10% mai mult, mai ales dacă ar avea certitudinea că surplusul va fi utilizat cu adevărat pentru cauze sociale.

Cei 36% care nu ar plăti mai mult pentru produsele economiei sociale nu au încredere în veridicitatea cauzei sociale. Comunicarea și transparența sunt aspecte foarte importante, care contribuie la decizia de cumpărare, putând face diferența pentru o întreprindere socială de succes.

Aproape toți respondenții (95%) au afirmat că este important pentru ei ca produsele achiziționate să fie din România, iar valoarea socială a produsului contează foarte mult.

Clienții de tip B2B (afacerile care cumpără volume mai mari), oferă același nivel de încredere, indiferent dacă furnizorul este afacere socială, ONG sau SRL, principalele criterii de selecție a furnizorilor fiind prețul și calitatea produselor.

În România economia socială se află în stadiu incipient - doar 1,7% dintre angajați fac parte din întreprinderi sociale, față de media UE de 6,5%. Resursele acordate din fonduri europene, programul guvernamental SOLIDAR, precum reglementarea legală existentă de la jumătatea anului 2015, dau încredere în funcționarea viitoare a acestui tip de business. 

“Analiza a pornit în urma observațiilor noastre din peste 20 de studii de piață pentru afaceri sociale. Ne-am dat seama de importanța percepției publicului asupra acestor afaceri, din punct de vedere financiar, cuantificabil. Pe lângă datele culese direct de la persoanele fizice și juridice intervievate, cercetarea cuprinde şi o parte de analiză despre ce înseamnă antreprenoriatul social în alte ţări ale Uniunii Europene şi stadiul de dezvoltare în România. Este, într-un fel, modul nostru de a ne implica în susținerea antreprenorilor sociali și a cauzelor pentru care luptă.” a declarat Corina Cimpoca, Consultant Senior şi fondator MKOR.

Toate informaţiile şi statisticile raportului le puteţi afla accesând site-ul MKOR Consulting (download gratuit) - https://mkor.ro/blog/intreprinderi-sociale-romania/

Raportul „Întreprinderile sociale în România, din perspectiva consumatorilor” este o sinteză a mai multor cercetări desfășurate de MKOR Consulting în perioada 2015-2016, în diferite sectoare de activitate (produse tradiționale, textile, ateliere producție și altele), care au atins și latura antreprenoriatului social. Are la bază răspunsurile a 281 de consumatori finali și 80 persoane juridice, care au fost intervievate asupra disponibillității de achiziționa produse de la astfel de întreprinderi, chiar cu un preț mai ridicat.

Respondenții au fost femei în proporție de 59% și bărbați în proporție de 41%, majoritatea (74%) cu vârste cuprinse între 18-35 ani. Categoriile sociale sunt reprezentate echilibrat în eșantionul selectat: 50% au studii superioare (universitare și postuniversitare), iar 44% au studii medii (liceale și postliceale).

MKOR Consulting este fondat de către Corina Cimpoca, un profesionist cu peste 10 ani de experienţă în marketing şi cercetare de piaţă. Corina a absolvit facultatea de Ştiinţe Politice din cadrul UBB Cluj-Napoca, are un masterat în PR la aceeaşi universitate şi un MBA la Cotrugli Business School. De-a lungul carierei sale, a colaborat cu mai multe organizaţii în calitate de manager de marketing şi PR şi a iniţiat mai multe proiecte antreprenoriale.

MKOR Consulting este fondat de către Corina Cimpoca, un profesionist cu peste 10 ani de experienţă în marketing şi cercetare de piaţă. Corina a absolvit facultatea de Ştiinţe Politice din cadrul UBB Cluj-Napoca, are un masterat în PR la aceeaşi universitate şi un MBA la Cotrugli Business School. De-a lungul carierei sale, a colaborat cu mai multe organizaţii în calitate de manager de marketing şi PR şi a iniţiat mai multe proiecte antreprenoriale.

 Antoaneta Banu-Dialoguri despre Putere

Jurnalist

Specialist Comunicare

Community Activator

Guest Writer Business Woman

 https://www.facebook.com/Dialoguri.Putere

Mai multe despre Conferinţa Dialoguri despre Putere

 



parerea ta
 
comentariu
numele si prenumele*
email*
 


   politica de confidentialitate   politica cookie
X