Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Loja de Business
Spune o poveste. Arată o imagine. Implică în discuţie audienţa ta din online
Să postezi conţinut în online care să emoţioneze, să transmită un mesaj relevant şi să genereze reacţii pozitive – nu este o sarcină uşoară, indiferent de experienta pe care o ai într-ale jurnalismului sau scrisului, în general. Sunt însă instrumente sau metode care te ajută să implici audienţa în discuţie şi să obţii un engagement bun pe diferite platforme online, ca de exemplu, blog sau/şi pagina de Facebook.

De ce ne interesează implicarea audienţei în discuţia iniţiată în online, de către un brand (personal sau de companie)?

Fiindcă dacă articolul sau postarea ta nu generează nicio reacţie sau are un impact minim asupra cititorilor – atunci mesajul tău nu îşi îndeplineşte scopul şi nu se extinde, aspecte esenţiale pentru o comunicare relevanta în online, atât pentru cel care a produs conţinutul cât şi pentru destinatar.

Likes, comentariile sau distribuirile postărilor de pe Facebook, reprezintă reacţii. Lafel şi comentariile, ratingul dat sau distribuirile articolelor de blog. Numărul paginilor vizualizate de pe blog, precum şi timpul mediu petrecut în site sunt alţi indicatori importanţi care arată implicarea audienţei în discuţia pe care brandul a iniţiat-o în online.

 

Un like la o postare pe Facebook nu se transformă neapărat într-o vânzare. Însă nu acesta este scopul imediat, ci implicarea audienţei şi apropierea ei de brand. Ceea ce duce, în timp, la vânzare sau/şi fidelizare.

Noi, oamenii, ne schimbăm comportamentul faţă de o altă persoană, lucru, situaţie etc. dacă sunt îndeplinite nişte condiţii precum: lucrul devine familiar, situaţia se schimbă prin faptul că primim ceva de la generatorul situaţiei, cunoaştem mai bine persoana în cauză şi aflăm că avem preferinţe comune etc.

 

Această schimbare de atitudine are loc şi în cazul interacţiunii în online cu un brand: acesta devine familiar dacă frecvenţa interacţiunilor este mare şi interacţiunile sunt diverse; devine prietenos dacă ne amuză, ne încântă, ne oferă informaţii utile, interesante; obţine încrederea noastră dacă este consecvent în comunicare şi acţiuni. Brandul are nevoie astfel să construiască interacţiuni. Iar cel mai bun mod de a face asta în online este prin conţinut. Nu orice fel de conţinut, ci imagini şi poveşti.

 

Am ajuns la instrumentele care implică audienţa în discuţie: imaginile şi poveştile.

Oamenii adoră poveştile. Orice începe cu “a fost odată” sau “hai să-ţi spun povestea” – atrage toată atenţia audienţei. Călătoria unui personaj real sau fictiv, uman sau nu, stârneşte curiozitate, intrigă, inspiră, emoţionează. O imagine face cât o mie de cuvinte. Iar combinând povestea cu vizualul, obţinem un conţinut care generează reacţii.

O poveste este mult mai uşor de înţeles, fiindcă transmite multe informaţii în puţine cuvinte. Înţelegem lumea cu ajutorul poveştilor. Iar pentru branduri, poveştile şi întâmplările despre ele, despre produse, ingrediente, origine, reţete etc. – reprezintă o componentă esenţială şi unică a comunicării cu audienţa, ce face un brand memorabil şi implică audienţa în discuţie.

 

Imaginile spun la rândul lor poveşti. Sau completează o poveste.

Răsfoim rapid un feed de Facebook sau un site/blog, iar o imagine care ne stârneşte o emoţie şi într-o secundă ne spune o poveste, ne opreşte. Prin imaginile cu care rezonăm ne conectăm vizual şi emoţional cu un brand. Iar această conectare, în timp, înseamnă mult mai mult pentru consumator decât o reducere de preţ.

Te îndemn să-ţi spui poveştile oriunde comunici în online. Să arăţi prin vizualuri cine eşti cu adevărat, care sunt misiunea şi promisiunea ta faţă de audienţă. Să fii un brand autentic şi transparent, care oferă, lasă ceva în urmă, în minte şi în suflete.





   politica de confidentialitate   politica cookie
X