Acest site utilizează cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru. Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.

Afisare ❯
Ok


Necesare(1) ➧
Preferinte(0)➧
Statistici(2) ➧
Marketing(1) ➧
Neclasificate(0) ➧

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_userCookiesbusinesswoman.ro Stocheaza consimtamantul utilizatorilor referitor la utilizarea modulelor cookie pentru domeniul businesswoman.ro 1 anHTTP

Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Cookie-urile pentru statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-ul prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
_gabusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. 2 aniHTTP
_gidbusinesswoman.ro Inregistreaza un identificator unic care este folosit pentru a genera date statistice legate de modul in care utilizatorii folosesc site-ul. SessionHTTP

Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, asadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.com Este utilizat pentru a transmite date despre dispozitivul si comportamentul utilizatorului catre Google Analytics. Sessionpixel

Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri in curs de clasificare, impreuna cu furnizorii de cookie-uri individuale
Noi nu utilizăm cookie-uri de acest tip

Business Woman Career
 Ospitalitatea, un business în care cunoaşterea competiţiei este esenţială 
 DoubleTree by Hilton reprezintă o garanţie a calităţii şi are rezonanţă datorită standardelor internaţionale care trebuie să fie îndeplinite în fiecare locaţie cu acest nume. Încă de la intrarea în hotel, oaspeţii sunt întâmpinaţi de personal şi li se oferă celebrul Cookie, biscuitul cald şi delicios marca “DoubleTree by Hilton”. Serviciile tind spre perfecţiune, existând şi o platformă unde oaspeţii pot semnala eventuale neplăceri, care, la scurt timp, sunt remediate în favoarea clientului. Nu în ultimul rând, brandul încurajează şi premiază activităţile de voluntariat ale angajaţilor şi orice acțiune care vizează latura umană demnă de a fi urmată ca exemplu.

 interviu cu Florela Stoica, Banqueting & Events Manager DoubleTree by Hilton

Ce v-a atras să lucraţi în industria ospitalităţii? Care este povestea dumneavoastră personală de întâlnire cu acest domeniu?


   Călătoriile pe care le-am avut în adolescenţă m-au determinat să urmez o facultate care să îmi ofere prilejul de a cunoaşte oameni şi locuri noi, acesta fiind motivul pentru care am ales să urmez Turismul. Am avut oportunitatea de a-mi face practica de specialitate în cadrul hotelului în care, peste câţiva ani, am fost propusă pentru postul de Organizator de Evenimente. Funcţia de Banqueting & Events Manager am dobândit-o la scurt timp de la angajare şi lucrez în departamentul de Events de 5 ani şi jumătate.  

Ce provocări profesionale vă aduce zona de events & corporate şi care consideraţi că reprezintă „amprenta” dumneavoastră personală în felul în care abordaţi proiectele, clienţii şi piaţa de profil?

   Zona de events & corporate îmi aduce noi provocări zi de zi. De la încercarea de a mă adapta la cele mai exigente cerinţe din partea clienţilor, cu fiecare eveniment organizat, la dorinţa de a-mi perfecţiona tehnicile de vânzare şi negociere şi de a dezvolta şi menţine parteneriate de încredere.   “În fiecare zi ne străduim să fim din ce în ce mai buni, să le creăm oaspeţilor o experienţă plină de satisfacţii într-un mediu familiar în care să revină cu drag, cu fiecare ocazie.”   În abordarea proiectelor, consider că “amprenta” mea personală este grija minuţioasă la detalii, pentru a evita, pe cât posibil, situaţiile imprevizibile. Referitor la comunicarea cu clienţii, încerc să am aceeaşi viziune cu ei asupra evenimentului dorit şi să fiu flexibilă la cerinţele lor. În privinţa abordării pieţei de profil, cunoaşterea competiţiei, astfel încât să îţi valorifici punctele forte şi să fii conştient de dezavantajele competitorilor, este esenţială.

 
În ce măsură restaurantul deserveşte şi zona de evenimente private – nunţi, botezuri, aniversări? Care este abordarea hotelului vizavi de această zonă de evenimente?

   Atât Restaurantul Avantgarde, cât şi sala Arc Café& Lounge deservesc evenimentele private restrânse, de până la 90 de invitaţi. Limitarea la un asemenea număr de persoane conferă spaţiilor un aer intim, familiar, ceea ce îi readuce pe clienţi la noi. În plus, rezonanţa numelui hotelului, târgurile de nunţi, recomandările clienţilor şi ale colaboratorilor noştri sau publicitatea oferită de anumiţi organizatori ne ajută la promovarea hotelului, pentru creşterea numărului de evenimente. Mai mult de atât, clienţii beneficiază de puncte pentru un eveniment organizat în cadrul hotelului, pe care le pot folosi în cadrul oricărui hotel din lanţ.  

Care apreciaţi că sunt tendinţele şi cerinţele clienţilor în materie de evenimente private şi pe ce tip de clientelă şi ce cereri apreciaţi că se mulează cel mai bine DoubleTree by Hilton?

   DoubleTree by Hilton Bucharest Unirii Square, în materie de evenimente private, se mulează cel mai bine pe cererile pentru botezuri, nunţi restrânse, aniversări, petreceri de Crăciun. Clienţii îşi doresc să fie în pas cu noutăţile din domeniu, se aşteaptă ca serviciile să fie ireproşabile şi sunt foarte atenţi la cele mai mici detalii.  

Ce dotări are hotelul în materie de evenimente corporate şi ce tipuri de evenimente de business găzduiţi?


   În materie de evenimente corporate, hotelul dispune de 2 săli, cu capacitate de până la 40 de locuri, şi de o sală pentru maximum 100 de participanţi, în aranjament tip teatru. Sălile au lumină naturală, dotări tehnice specifice unei prezentări, internet, toate acestea într-un mediu ambiental plăcut, datorită coloristicii şi, bineînțeles, personalului. În cadrul hotelului se desfăşoară congrese, traininguri, prezentări de produs, conferinţe de presă, gale, şedinţe interne ale colaboratorilor noștri şi altele. 

 interviu realizat de Alexandru Răducanu


apărut în Business Woman 76






   politica de confidentialitate   politica cookie
X