Business Woman Career
 Ospitalitatea, un business în care cunoaşterea competiţiei este esenţială 
 DoubleTree by Hilton reprezintă o garanţie a calităţii şi are rezonanţă datorită standardelor internaţionale care trebuie să fie îndeplinite în fiecare locaţie cu acest nume. Încă de la intrarea în hotel, oaspeţii sunt întâmpinaţi de personal şi li se oferă celebrul Cookie, biscuitul cald şi delicios marca “DoubleTree by Hilton”. Serviciile tind spre perfecţiune, existând şi o platformă unde oaspeţii pot semnala eventuale neplăceri, care, la scurt timp, sunt remediate în favoarea clientului. Nu în ultimul rând, brandul încurajează şi premiază activităţile de voluntariat ale angajaţilor şi orice acțiune care vizează latura umană demnă de a fi urmată ca exemplu.

 interviu cu Florela Stoica, Banqueting & Events Manager DoubleTree by Hilton

Ce v-a atras să lucraţi în industria ospitalităţii? Care este povestea dumneavoastră personală de întâlnire cu acest domeniu?


   Călătoriile pe care le-am avut în adolescenţă m-au determinat să urmez o facultate care să îmi ofere prilejul de a cunoaşte oameni şi locuri noi, acesta fiind motivul pentru care am ales să urmez Turismul. Am avut oportunitatea de a-mi face practica de specialitate în cadrul hotelului în care, peste câţiva ani, am fost propusă pentru postul de Organizator de Evenimente. Funcţia de Banqueting & Events Manager am dobândit-o la scurt timp de la angajare şi lucrez în departamentul de Events de 5 ani şi jumătate.  

Ce provocări profesionale vă aduce zona de events & corporate şi care consideraţi că reprezintă „amprenta” dumneavoastră personală în felul în care abordaţi proiectele, clienţii şi piaţa de profil?

   Zona de events & corporate îmi aduce noi provocări zi de zi. De la încercarea de a mă adapta la cele mai exigente cerinţe din partea clienţilor, cu fiecare eveniment organizat, la dorinţa de a-mi perfecţiona tehnicile de vânzare şi negociere şi de a dezvolta şi menţine parteneriate de încredere.   “În fiecare zi ne străduim să fim din ce în ce mai buni, să le creăm oaspeţilor o experienţă plină de satisfacţii într-un mediu familiar în care să revină cu drag, cu fiecare ocazie.”   În abordarea proiectelor, consider că “amprenta” mea personală este grija minuţioasă la detalii, pentru a evita, pe cât posibil, situaţiile imprevizibile. Referitor la comunicarea cu clienţii, încerc să am aceeaşi viziune cu ei asupra evenimentului dorit şi să fiu flexibilă la cerinţele lor. În privinţa abordării pieţei de profil, cunoaşterea competiţiei, astfel încât să îţi valorifici punctele forte şi să fii conştient de dezavantajele competitorilor, este esenţială.

 
În ce măsură restaurantul deserveşte şi zona de evenimente private – nunţi, botezuri, aniversări? Care este abordarea hotelului vizavi de această zonă de evenimente?

   Atât Restaurantul Avantgarde, cât şi sala Arc Café& Lounge deservesc evenimentele private restrânse, de până la 90 de invitaţi. Limitarea la un asemenea număr de persoane conferă spaţiilor un aer intim, familiar, ceea ce îi readuce pe clienţi la noi. În plus, rezonanţa numelui hotelului, târgurile de nunţi, recomandările clienţilor şi ale colaboratorilor noştri sau publicitatea oferită de anumiţi organizatori ne ajută la promovarea hotelului, pentru creşterea numărului de evenimente. Mai mult de atât, clienţii beneficiază de puncte pentru un eveniment organizat în cadrul hotelului, pe care le pot folosi în cadrul oricărui hotel din lanţ.  

Care apreciaţi că sunt tendinţele şi cerinţele clienţilor în materie de evenimente private şi pe ce tip de clientelă şi ce cereri apreciaţi că se mulează cel mai bine DoubleTree by Hilton?

   DoubleTree by Hilton Bucharest Unirii Square, în materie de evenimente private, se mulează cel mai bine pe cererile pentru botezuri, nunţi restrânse, aniversări, petreceri de Crăciun. Clienţii îşi doresc să fie în pas cu noutăţile din domeniu, se aşteaptă ca serviciile să fie ireproşabile şi sunt foarte atenţi la cele mai mici detalii.  

Ce dotări are hotelul în materie de evenimente corporate şi ce tipuri de evenimente de business găzduiţi?


   În materie de evenimente corporate, hotelul dispune de 2 săli, cu capacitate de până la 40 de locuri, şi de o sală pentru maximum 100 de participanţi, în aranjament tip teatru. Sălile au lumină naturală, dotări tehnice specifice unei prezentări, internet, toate acestea într-un mediu ambiental plăcut, datorită coloristicii şi, bineînțeles, personalului. În cadrul hotelului se desfăşoară congrese, traininguri, prezentări de produs, conferinţe de presă, gale, şedinţe interne ale colaboratorilor noștri şi altele. 

 interviu realizat de Alexandru Răducanu


apărut în Business Woman 76






Statistici trafic - StatCounter.com


X