Business Woman Voice
 Viitorul aparţine flexibilităţii 
 În lumea de azi a afacerilor, interesul pentru profit este contrabalansat de preocuparea pentru bunăstarea angajaţilor – un trend care face să crească productivitatea în mod onest şi durabil. Parte a unui important grup internaţional, Up România se asociază acestei tendinţe globale şi dezvoltă soluţii moderne, adaptate consumatorului de azi, care caută să-şi utilizeze optim timpul şi resursele disponibile. Digitalizarea, simplificarea, rapiditatea, flexibilitatea, diversificarea, într-un cuvânt, eficientizarea constituie o provocare constantă a companiei în România.

 interviu cu Elena Pap, CEO Up România

Cu ce provocări a venit anul 2016 pentru Up România? În ce fel aţi răspuns nevoilor sau constrângerilor venite din mediu?

 Up România face demersuri pentru a fi numărul 1 în ceea ce priveşte calitatea serviciilor, aspect care ne determină să fim atenţi permanent la simplificarea proceselor şi interacţiunilor. Din această perspectivă, aş spune că aceasta este principala noastră provocare: să găsim cele mai eficiente soluţii pentru clienţii şi partenerii noştri, astfel încât gestionarea sistemelor de tichete să fie extrem de simplă pentru aceştia.
Pe de altă parte, digitalizarea tichetelor de masă prin apariţia cardurilor este o provocare, dar şi o mare oportunitate, prin faptul că beneficiarii noştri au acces mai rapid la valoarea aferentă tichetelor şi au la îndemână multiple metode de verificare a informaţiilor. Up România a introdus de aproape un an sistemul de carduri electronice de masă, cu toate serviciile aferente, platformă online, aplicaţie online, serviciu SMS, prin care utilizatorii pot ţine şi verifica în permanenţă evidenţa plăţilor.

Ce acţiuni sau proiecte derulaţi pentru a creşte bunăstarea angajaţilor?

 Dacă vă referiţi la angajaţii Up România, compania desfăşoară în fiecare an programe de well-being al căror scop este creşterea calităţii vieţii la locul de muncă, întărirea încrederii între colegi, motivarea acestora în raport cu propria activitate dar, mai ales, construirea sentimentului de apartenenţă la o comunitate de valori. De la reamenajarea spaţiului de lucru prin proiecte de design interior, team-building-uri, experienţe de tipul escape rooms, crosuri caritabile, expoziţii de fotografie sau cursuri de prim ajutor, compania desfăşoară activităţi pentru crearea unui mediu de lucru plăcut, cald, prietenos, în care oamenii din echipă să se simtă confortabil şi relaxaţi. Dacă însă faceţi referire la angajaţii români, noi, fiind o companie care dezvoltăm produse şi servicii menite să motiveze salariaţii la locul de muncă, suntem în permanenţă interesaţi să diversificăm gama noastră de produse şi de servicii, astfel încât angajaţii români să aibă acces la o plajă cât mai interesantă de beneficii, iar ei să poată fi mai mulţumiţi şi, deci, mai productivi.

Ce este nou / inovator în abordarea Up România, ca răspuns la trend-urile internaţionale în domeniu?


 Noi suntem o companie cu baze cooperativiste – în Franţa, spre exemplu, compania aparţine angajaţilor – şi tot ceea ce facem este pentru creşterea calităţii vieţii acestora. De aceea, cred că o calitate foarte importantă a noastră constă în aceea că suntem o companie unde empatia contează într-un grad ridicat în relaţia cu clienţii, partenerii şi utilizatorii finali, salariaţii. Pe de altă parte, suntem o companie interesată să ştie ce îşi doresc angajaţii şi angajatorii şi putem spune că atenţia noastră este concentrată pe acoperirea unei nevoi care a reieşit din toate studiile, şi anume flexibilitatea. Aş spune că viitorul aparţine flexibilităţii, un trend pe care, de altfel, studiul realizat de noi în 2016 împreună cu IRES l-a confirmat.

Ce consideraţi că lipseşte în acest moment din legislaţie pentru a eficientiza sau a îmbogăţi experienţa consumatorului român de tichete de masă?

 În primul rând, apreciem deschiderea manifestată în ultima perioadă pentru dezvoltarea acestui sector de activitate şi mă refer la proiecte care s-au concretizat, cum ar fi tichetul social pentru grădiniţă, creşterea valorii tichetului de masă la un maximum de 15 lei, precum şi alte proiecte care sunt în discuţie, cum ar fi: tichetul de bicicletă, tichetul de servicii etc.
Există potenţial, de asemenea, pentru produse prezente deja în ţări cu tradiţie, precum Franţa, şi mă refer la tichetele culturale sau de servicii.

Cum arată în acest moment cifrele pentru Up România?


 În prezent, Up România are 700.000 de beneficiari, 55.000 magazine şi companii partenere. Suntem parte a unui mare grup internaţional, Grupul Up, un grup care activează în 17 ţări. La nivelul anului 2015, Up România a înregistrat 277.202.951 de euro volum de emitere, 11.128.347 de euro cifră de afaceri şi 150 de angajaţi.

Ce vă propuneţi pentru 2017?

 Ne propunem creştere pe segmentele: tichete de masă (fie ca vorbim despre carduri de masă sau tichete pe suport de hârtie), tichete cadou, tichete sociale, precum şi pe cel al tichetelor sociale pentru grădiniţă.
Aşa cum am spus, suntem dedicaţi misiunii de a simplifica şi de a face procesele cât mai eficiente şi mai simple, iar în 2017 vom continua cu noi acţiuni interesante şi provocatoare.

interviu realizat de Maria Niculescu

apărut în Business Woman 76




Statistici trafic - StatCounter.com


X